26 września 2011

Pierwsze kroki .. : )

Wiiiitam !
<:*>


Macie czasem takie uczucie, że już macie wszystko ale jednak czegoś brak? Ja ostatnio tak i to dosyć często. Dlatego postanowiłam założyć bloga, w którym będę opisywać swoje przeżycia dnia codziennego i dzielić się z wami moją wiedzą na tematy mody, wizażu, fotografii i turystyki ! Nigdy wcześniej nie prowadziłam bloga i mam nadzieje, że przypadnie on wam do gustu. Dla mnie to będzie kolejne nowe doświadczenie !

      Na początek kilka słów o mnie... :)
Liliana! Studentka turystyki i rekreacji, zamiłowana fotografka i wizażystka. 


O czym będzie blog? Hmmm o wszystkim i o niczym ! Haha a tak naprawdę mieszanka wybuchowa ! Czyli cała JA. Moda, trendy, uroda, kosmetyki, fotografia, podróże , zakątki świata, kulinaria i bla bla o moim życiu codziennym :D, w którym mam nadzieje będzie się sporo działo. Bo ja nie lubię jak nic się nie dzieje :( ! Mam ogroomną nadzieję, że blog wam się spodoba i znajdziecie tu wiele przydatnych informacji.


Buziaki Liliana xOxO

3 komentarze:

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**