13 października 2011

INGLOT - 50% !!!!!!

Moje drogie panie !! Od 2 dni trwa WIELKA promocja w Inglocie ! - 50 % na wszystkie kolekcje kosmetyków kolorowych !! Tak więc na zakupy ! Hehe xD

Ja w zeszłym roku trafiłam na ostatni dzień takiej promocji i niestety wiele rzeczy, które chciałam były już wyprzedane ;(  ale w tym sezonie trafiłam idealnie w pierwszy dzień i zakupiłam wszystkie produkty jakie sobie zaplanowałam no i oczywiście skuszona przez panią ekspedientkę kupiłam kilka dodatkowych drobiazgów! xD

Tak więc zacznijmy od lakierów ! Może i w tym sezonie nie będą modne takie kolory ale zauroczyła mnie pastelowa kolekcja lakierów do paznokci , jakbym miała kupić je bez promocji to pewnie bym wybrała jeden czy też dwa a tak przy - 50% stałam się posiadaczką tych oto lakierów a gratis dostałam zmywacz do paznokci (100ml) :
Kolejno ich numerki : 968 , 969 , 970 ,  971 , 972 :)

Następnie baza:

Nad kolejną rzeczą się troche zastanawiałam ale postanowiłam wypróbować  i dać szanse. Jest to korektor pod oczy mój numerek to 66 

Jak jesteśmy tak przy oczach to następnym produktem jest oczywiście eyeliner w żelu! jak wzięłam go na paluszek żeby zobaczyć napigmentowanie to po prostu MUSIAŁAM go mieć! Bardzo mocne krycie i intensywna czerń! Jeszcze go nie używałam ale jestem pewna że bez problemu jedno pociągnięcie pędzla i mamy piękną, intensywna, czarną kreskę! Rewelacja!

Kolejną rzeczą jest błyszczyk w odcieniu 32 , bardzo delikatny, nie skleja ust i pięknie się mieni:
Ostatnim moim zakupem był pędzelek do linera 23T, który niestety nie był w promocji, ale i tak nie był drogi bo kosztował mnie 17zł.

To by było na tyle w temacie zakupów w Inglocie ! :) Mam nadzieje, że i Wy z niej skorzystacie jeśli tak to oczywiście podzielcie się ze mną swoimi zakupami:) Pozdrawiam

Buziaki Liliana xOxO

1 komentarz:

  1. nie wiedziałam o tej promocji - może się jeszcze załapie.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**