09 października 2011

Maybelline - Maskara Colossal Cat Eyes !!!


Witajcie kochani ! :)

Niedawno brałam udział w konkursie i wygrałam Maskarę Colossal Cat Eyes. Słuchajcie nawet nie wiecie jak się cieszyłam ! Haha :D Rzadko się zdarza, że coś wygrywam :(( a tu miła niespodzianka! Puuk Puuk do moich drzwi zawitał pan listonosz z paczuszką. Jak wiecie ostatnio kupiłam maskarę One by One, ale oczywiście nie mogłam się powstrzymać, żeby tej nie wypróbować!
     Kilka słów o nowości firmy Maybelline. Nie będzie to recenzja ze względu na to, iż produkt ten używam od kilku dni i za wiele jeszcze nie mogę na jego temat powiedzieć. Ale kilka moich pierwszych odczuć:

- wygięta szczoteczka, ładnie rozczesuje rzęsy
- intensywna czerń
- dobrze pokrywa rzęsy tuszem
- trzeba umiejętnie tusz rozprowadzać, gdyż nakładając go za dużo (nawet jako 2 warstwę) rzęsy sklejają się
- grudki mogą zbierać się przy otworze, ze względu na gęstą konsystencje tuszu


Jak na razie jestem zadowolona z tej maskary! Ja mam dosyć gęste i długie rzęsy jednak, ze względu na to, iż jestem blondynką końcówki moich rzęs są jasne przez co niewidoczne. Jedna warstwa tego tuszu i były pięknie uwidocznione i podkreślone .



Buziaki Liliana xOxO

1 komentarz:

  1. WOW ! Piękne rzęsy też chce takie mieć !!:(( Moje są krótkie i bardzo rzadkie :X co zrobić !?

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**