15 października 2011

Moje odżywki do paznokci

Witajcie ! :) Tak jak obiecałam dziś post o odżywkach do paznokci jakie posiadam i które polecam !
Tak więc zdjęcie, które na pewno się powtórzy ale cóż :) oto moje wszystkie odżywki na dzień dzisiejszy:

Na pierwszy rzut idą odżywki z Avonu:
Mój ostatni zakup : Preparat odżywia i odbudowuje paznokcie, chroni płytki i nadaje im zdrowy wygląd. Wzmacnia je dzięki zawartości protein, żelatyny i witaminy E. Jest to odżywka płynna, którą nakładamy na czyste paznokcie, pozostawiamy do wchłonięcia, a następnie dopiero nakładamy lakier lub lakier bazowy.
 
Świetna odżywka !! Troszkę śmierdzi jak lakier, ale efekty widziałam już po tygodniu stosowania ! Zawiera diamentowy pył, proteinę sojową i prowitaminę B5. Wzmacnia i utwardza paznokcie. Będę do niej wracała nie raz, gdyż bardzo mi pomogła!
Odżywka z płatkami czystego, 24 - karatowego złota. Wzmacnia paznokcie, poprawia ich wygląd, olśniewa cudownym, złocistym blaskiem. Pięknie odżywia i w dodatku cudownie się mieni!
Kolekcja 8 pastelowych, półtransparentnych emalii, opracowanych w oparciu o najnowsze osiągnięcie światowej technologii - bioaktywne szkło. Dzięki zawartości biologicznie aktywnych krzemianów, fosforanów sodu i wapnia oraz krzemionki, w kontakcie z płytką paznokcia emalia zachowuje się jak płynne szkło, doskonale wypełniając mikroubytki paznokci, odbudowując je i skutecznie regenerują. Moje numerki to 3 czyli delikatny pudrowy róż oraz 5 delikatna pudrowa brzoskwinia.
 Wzmacniająca odżywka z akrylem. Utwardza paznokcie i pozostawia na nich jasny połysk. Bardzo dobra jeśli ktoś ma niski budżet i dostępna praktycznie w każdym sklepie.
 Użyta pod lakier chroni paznokcie przed odbarwieniem, użyta jako warstwa wierzchnia sprawia że lakier schnie szybko i nie odpryskuje. Wzmacnia paznokcie. Zawiera proteiny jedwabiu.

Jestem na prawdę zadowolona z działania każdej z tych odżywek i serdecznie je polecam! Moje paznokcie były bardzo zniszczone po noszeniu żeli , akryli i jedwabnych paznokci, ale po używaniu tych odżywek, zwłaszcza z Avonu bardzo odżyły! Są długie, twarde i zdrowe.
A Wy jakich odżywek używacie ? :) Możecie coś polecić !

Buziaki Liliana xOxO

5 komentarzy:

  1. Mam tą odżywkę ze złotem z Avon i jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Avonu mam tą druga jest świetna maluje zawsze pod kolorowa emalie, jest mega i włąsnie mi sie konczy:(
    musze sobie ja koniecznie zamowic

    OdpowiedzUsuń
  3. :Zakręcony świat Wery: też muszę zamówić bo jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą odżywkę z Miss Sporty :) fajna tania i łatwo dostępna :) Poprawiła mi pazurki ale bez wielkich rewelacji

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**