29 października 2011

Nawilżanie ciała

Witajcie moi drodzy :))
Dziś przedstawię Wam większość moich produktów do nawilżania ciała. Na początku powiem, że mam skórę delikatną, alergiczną i zdolną do przesuszania się.
Jeśli chodzi o produkty do nawilżania z reguły kupuję takie, które nadają się też do cery niemowlęcej, bo wtedy mam pewność, że jest to produkt na prawdę delikatny i dobry dla mojej skóry. Ale oczywiście mam też inne produkty nawilżające, które dobrze się u mnie sprawdzają.

Pierwszym produktem jest balsam do ciała Johnson's body care. Ja mam do skóry normalnej, dlatego że był on przeze mnie kupowany dość dawno temu . Ale sprawdza się idealnie ! Ma lekką konsystencję, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze . Wzbogacony naturalnymi substancjami nawilżającymi, zawarta w nim witamina E chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, spowalnia proces starzenia. Balsam pomaga zwalczyć trzy oznaki suchości skóry: zmniejsza łuszczenie i uczucie ściągnięcia, przywraca świeżość matowej skórze. Przyznaje u mnie sprawdza się idealnie i na pewno nie raz go jeszcze kupię. Jest bardzo wydajny.

Kolejnym produktem również z firmy Johnson's jest Johnson's baby łagodna oliwka. Bardzo delikatny olejek, który świetnie nawilża skórę. Obawiałam się, że będzie zostawiał tłuste plamy, ale ku mojemu zdziwieniu szybko i ładnie się wchłania w skórę i pozostawia ją miękka.

Jak wiecie ostatnio w Biedronce kupiłam balsam Regenerujący z wygładzającą formuła. Z naturalnymi składnikami. Sprawdza się dobrze. Szybko się wchłania, pięknie pachnie i nawilżenie jest wspaniałe i mega delikatne!
Następnie używam balsamu z firmy L'Oreal. Właściwie jest to mleczko przeciw wysuszaniu skóry, ujędrniające i modelujące, wzbogacone o kolagen. Mleczko jest łatwe do rozprowadzenia, natychmiast wnika w skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy. Ma bardzo przyjemny zapach, wyposażone jest w wygodny dozownik z pompką.
Jeśli chodzi o szybkie nawilżanie polecam zwykły kremik Nivea Soft. Lekki, delikatny, dobrze nawilżający. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego osadu na ciele.

W Biedronce zakupiłam ostatnio też Masło do ciała o zapachu Mango. Niestety jeszcze go nie używałam dlatego niewiele o niem mogę napisać.

Dalej filtry :
Avon Sun + z SPF 50. Jest napisane, że jest on do twarzy ale ja go używam tylko do ciała. Ma gęstą konsystencję, jest dosyć tłusty, zostawia świecącą powłokę na ciele. Dlatego nie używam go do twarzy jest zbyt ciężki i buzia się po nim świeci niemiłosiernie. Ale jeśli chodzi o ciało, no w upalne dni w ogrodzie, nad morzem itp jak najbadziej świetny. SPF 50 jest to duży filtr i ładnie chroni skórę

Kolejny to również SPF 50 ale tym razem z Ziaji. Kupiła mi go moja mama, ze względu na to, że ja swojego zapomniałam a był nam potrzebny. Mała wygodna buteleczka, dobry filtr, ładnie nawilża i chroni. Kupuję filtry do ciała zwykle 50, ze względu na to, że mam bardzo jasną karnację i łatwo mi o oparzenia słoneczne.

Kolejne dwa produkty to już bardziej coś na wieczór / zabawę / imprezę:
Złocisty olejek mineralny w spraju z połyskującymi drobinami złota. Nawilżenie ok ale nie duże. Bardziej kupiłam go na większe wyjścia niż do codziennego użytku.  Ale jeśli chodzi o całonocne imprezy sprawdza się dobrze. Nie muszę martwić się o suche plamy na ciele, ładnie się mieni i nie jest tłusty.

Kolejną rzeczą jest balsam, który kupiłam we Francji. Jest to body lotion o przepięknym zapachu. Balsam lekko nawilżający pozostawiający na naszym ciele piękny zapach!

Mam nadzieję, że zawarte w poście informacje się Wam przydadzą ! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na ostatnie już dni !! ROZDANIA !!

Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. ten krem nivea soft musze sobie kupic swietny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam olejek i masło są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oliwka i balsam sa bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwka i nivea soft najprostsze i najlepsze nawilżanie :D

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**