27 października 2011

Paletka Sleek - Oh So Special

     Mam ją od kilku miesięcy (od lipca) ale widzę, że jest jakiś wysyp tych paletek na blogach teraz :P dlatego też nie będę gorsza i pokażę Wam swoją paletkę Sleek Oh So Special ! Ja swoją kupiłam będąc u rodziny w UK w Superdrug za 6,50 f. Wiem, że jest wielkie BOOM na paletki Sleek ale nie chciałam kupować wszystkich postanowiłam znaleźć taką, która miałaby w sobie zarówno cienie jasne, naturalne, jakiś kolorek i oczywiście cienie ciemne do np smoki eye lub wieczorowego makijażu. I ta paletka sprawdza się idealnie to takich makijaży! :D Jest mała , poręczna i idealnie mieści się w małej kosmetyczce i np w torebce!  Jest to bardzo praktyczne, gdyż często zdarza mi się wyjeżdżać na 2 , 3 dni i nie biorę dużego bagażu.  Paletka nieduża, która będzie zawierała cienie na każdą okazję to coś w sam raz na takie krótkie wyjazdy, gdzie chcemy ograniczyć ilość branych rzeczy / kosmetyków do minimum , sprawdza się IDEALNIE !!
 Niestety w PL nie są dostępne ale łatwo można je kupić na allegro lub innych stronach internetowych.
Paletka zawiera 12 cieni o wadze 1,1g.  Jeśli chodzi o kolorki to są w paletce cienie matowe oraz perłowe co mnie bardzo cieszy bo to ją urozmaica.
W sumie jest pół na pół ;) 6 jasnych odcieni i 6 ciemnych !  Jak widzicie poniżej. Cienie są bardzo na pigmentowane !! Niewielka ich ilość i mamy piękny makijaż. Ładnie się rozcierają i nie osypują.

Na pewno nie raz pojawi się na moim blogu makijaż, w którym zobaczycie te cienie w akcji! A Wy co myślicie o fimie Sleek i o paletkach oczywiście? Jakie są wasze ulubione kolorki ?

Buziaki Liliana xOxO

9 komentarzy:

  1. łądna, zapraszam do siebie bo cos mnie opuscilas ostatnio:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z moich ulubionych paletek:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach, marzy mi sie ja gdzies w koncu wygrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :Kosmetasia: Hehe pewnego dnia się uda :P aczkolwiek można ją tanio dorwać w sklepach internetowych, ale zachęcam Cię do śledzenia mojego profilu bo będąc na wyjeździe w UK mam zamiar kupić kilka paletek na konkurs :P ale o tym później :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ją kupiłam i Au Naturel ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta paleta przemawia do mnie! kolorki super

    Zapraszam, na mojego nowo powstałego bloga ;)
    Pozdrawiam SAVIN

    OdpowiedzUsuń
  7. Baardzo bym chciała ją mieć też ! Uniwersalna i ciepła paletka :) świetna!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna ta paletka. Mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**