14 października 2011

Przeziębienie !! :((

     Straszliwy nie fart !! Przeziębienie dopadło i mnie i to jeszcze na sam weekend ! A miało być tak pięknie .. Pogoda za oknem jest brzydka i robi swoje ;//
Zatkany nos, bolące gardło, i lekka gorączka typowe objawy x(. No ale trzeba coś z tym zrobić. Postanowiłam, więc przygotować własny kącik przy łóżku i położyć się pod kołderkę!
  
Bobbi Brown Beauty książka którą uwielbiam !! Wiem, że wyszło teraz nowe uaktualnienie i mam zamiar kupić sobie ją. Polecam każdej dziewczynie, znajdziecie tu MNÓSTWO wspaniałych porad kosmetycznych ! Jeśli będziecie chciały to zrobię oddzielnego posta o tej książce (piszcie w komentarzach). Do tego oczywiście jakieś ciacha i winogronko, ciepła pyszna owocowa / miodowa herbatka i świeczka o zapachu wanilii i cynamonu <3
 Zabezpieczona w dodatkowy kocyk, oczywiście leki na przeziębienie (Fervex), na katar ( Xylogel i Ringosol) i na gardło (oczywiście Septolete) oraz zapas chusteczek higienicznych kładę się do łóżka :P Do picia mam moje dwie ulubione herbatki :



Kolejną rzeczą jest oliwka do rąk. Nie martwcie się nie jest to taka typowa oliwka która zostawia plamki hehe jest to specjalna olika do nawilżania dłoni:
Kącik lekarski xD
Na koniec oczywiście trochę słodyczy ! Znalazłam w szafie pewną pyszność!! A mianowicie gorącą czekoladę z miętą PYYYSZNOŚCI to tak na umilenie sobie tego weekendu, którego pewnie przeleżę z książką i laptopem na kolanach :)


Pozdrawiam Was i życzę miłego weekendu !!
Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. też jestem przeziębiona :(( tak zimno jest teraz:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia!! :)
    I chętnie poczytam o tej książce Bobbi Brown .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą oliwke z oriflame, ale używam jej do skórek ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**