25 października 2011

Recenzja - Astor Perfect Stay 24h Multi Action


     Dziś recenzja Podkładu Astor, Perfect Stay 24h Multi Action . Mój jest w odcieniu najjaśniejszym 100. Najpierw opowiem jak go kupiłam.. stało się to za sprawą dużej promocji z kartą SuperPharm. :) Szukałam akurat dobrze kryjącego podkładu i ten spadł mi jak z nieba ! Nie miałam jeszcze wcześniej podkładów z Astor, więc postanowiłam go wypróbować. Za 30ml normalna cena to ok. 45zł mi udało się go kupić w promocji za 24,99 zł :) więc stwierdziłam, że nawet jak się nie sprawdzi to go komuś oddam lub po prostu nie będę go używała 25 zł to nie tragedia :P
Bardzo spodobało mi się to, że podkład posiada filtr SPF 18, jest beztłuszczowy i nie zatyka porów. I to głównie mnie skłoniło do zakupu. I fakt przyznaję nie zatyka porów.  Formuła podkładu zawiera opatentowane składniki m.in. polimery tworzące na skórze delikatny film, cząstki na bazie glinki naturalnej oraz żel krzemionkowy. Uzupełniona jest witaminami oraz minerałami. 

Co ja zaobserwowałam:

+ lekka formuła
+ dobre krycie
+ bez zapachu
+ nie zatyka porów
+ dobrze zlewa się z skórą
+ jest dostępny w 5 odcieniach
+długo się utrzymuje , może nie 24h ale 8-12h spokojnie
+ ma wykończenie satynowe, przez co nie ma efektu maski (no chyba, że go nałożymy Bóg wie ile)
+poręczne szklane opakowanie z wygodną pompką

- trzeba dobrze z nim popracować, żeby nie zostawały smugi na twarzy
- po kilku h zaczyna się świecić (ale wystarczy przypudrować i jest ok)
- może wysuszać skórę , uwidacznia suche skórki
 
Miałyście już kiedyś ten podkład? Jak u Was się sprawdził ? :)) Może macie do polecenia jakiś dobry podkład ?

Buziaki Liliana xOxO

8 komentarzy:

  1. nie mialam,a le jak sie nie dopasowuje i swieci to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. :Zakręcony świat Wery: jeszcze nie trafiłam na podkład, który po kilku h nie zacząłby się świecić ;/ nie powiedziałabym, że się nie dopasowuje, bo np odcień 100 jest dla mojej skóry idealny tylko jak nałożysz za dużo podkładu musisz z nim popracować, żeby nie był on tak widoczny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam i raczej nie użyje, rzadko używam podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba spróbować, choć rzadko używam podkładu, ale czasem trzeba, a wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest mój numer jeden jeżeli chodzi o podkłady :) U mnie nie zostawia smug i nie podkreśla skórek, wręcz przeciwnie twarz wygląda bardzo świeżo. Ja mam odcień 202 :)
    Buziaki,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam odcień 200 i jest idealny ! Bardzo jestem zadowolona z tego podkładu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny podkład, kiedyś go miałam :) troszkę podkreślał mi skórki ale i tak był niezawodny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**