27 października 2011

Recenzja - L'Oreal Telescopic Explosion Mascara

Dziś recenzja tuszu z firmy L’Oreal Telescopic Explosion Mascara . Kupiłam ją zachęcona wieloma reklamami, które zapewniały, że jest ona znakomita. Muszę przyznać, że przez pomyłkę kupiłam brązową, ale zorientowałam się w domu po rozpakowaniu więc już trudno.. Stwierdziłam OK. jestem blondynką o jasnej karnacji brąz też będzie dobry. Kilka słów o szczoteczce jest ona mała i okrągła, dobrze sprawdza się do malowania dolnych rzęs, ale do górny już nie tak dobrze ;/ Zapłaciłam za nią ponad 50 zł i szczerze się na niej zawiodłam .. 
Co zauważyłam:
+ kolor jest intensywny
+ opakowanie przyciąga wzrok
+ nie uczula
+ nie kruszy się
+ dobrze rozczesuje dolne rzęsy
- nie nadaje się do górnych rzęs
- szczoteczka jest do nich za mała
- na patyczku od szczoteczki zbiera się tusz przez co podczas malowania ląduje on na rzęsach i skleja je niemiłosiernie
- dałam jej szanse i musiałam mocno wyginać rękę żeby móc dobrze pomalować górne rzęsy
- na szczoteczce zbiera się za dużo tuszu przez co robią się grudki
- trzeba mieć dużą precyzje i ogromną cierpliwość
- okropny zapach
- cena

Jednym słowem jak dla mnie pieniądze wyrzucone w błoto. Używałam jej krótko, bo już nie mogłam wytrzymać spędzania 5 minut na samym malowaniu rzęs! Nie polecam, jeśli ktoś jest niecierpliwy, spieszy się, zależy mu na czasie, jest precyzyjny to nie jest tusz dla niego!  Teraz stoi u mnie na półce i używam go czasem do dolnych rzęs.

Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. o matko jaka szczoteczka paskudna!
    50zł to tak samo jak za atritect4d, widze loreal znowu dał klape;( masakra

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalna tragedia !! a ta rączka jaka obklejona tuszem ;/ na szczoteczce tez nie mniej go , jak za takie pieniądze to szok !

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! ostatnio o nim myslalam i marzylam i w ogole, a widzac te zdjecia zrobilo mi sie niedobrze ;D dobrze, ze dalas ten wpis, na pewno jej nie kupie, jeszcze za taka cene ;) porazka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogę przemóc sie do takich szczoteczek w kształcie kulki :) wolę jednak tradycyjny kształt szczoteczki :)

    pozdrawiam anitk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**