26 października 2011

Recenzja - Rimmel Sexy Curves

      Dziś recenzja kolejnego tuszu do rzęs Rimmel Sexy Curves (fioletowy). Jest jeszcze kilka wersji tego tuszu, ja wybrałam podkręcający rzęsy w odcieniu: Intensywna Czerń. Muszę przyznać, ze nie spodziewałam się rewelacji po ty tuszu, ale był on miłym zaskoczeniem i używałam go dosyć długo. Ma bardzo fajną szczoteczkę która dobrze rozczesuje rzęsy z czego jestem bardzo zadowolona, bo nienawidzę pozlepianych rzęs! Kupiłam go w promocji za 19,99 zł więc jest stosunkowo tani. 

Co zaobserwowałam:
+ ładny, intensywny, długo utrzymujący się kolor
+ szczoteczka w fikuśnym kształcie dobrze rozdziela i podkręca rzęsy
+ nie kruszy się
+ nie skleja rzęs
+ brak zapachu
+ pogrubia rzęsy
+ niska cena
+łatwo się zmywa

- po kilku miesiącach stał się gęsty i zaczęły się robić grudki, które osadzają się w tubce
- jeśli nałożymy za dużo trzeba go zmyć i nałożyć od nowa, gdyż szybko schnie i za duża warstwa jak zaschnie to nic się z nią nie da zrobić
Podsumowując jestem zadowolona z tego tuszu :) i na pewno mogę go polecić! 

Buziaki Liliana xOxO

11 komentarzy:

  1. oo..ciekawy wyglad szczoteczki cos podobnego do one by one mny

    OdpowiedzUsuń
  2. moze kiedys go wyprobuje :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetną szczoteczkę ma ten tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tusze z Rimmela. A jak nie skleja rzęs, to już w ogóle ideał ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dziwie sie, ze sie stał gęsty, po takim tanim tuszu, można sie było tego spodziewać XD
    zapraszam do siebie :3
    www.niktwazny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczoteczka ciekawa. Ogólnie lubię tusze z Rimmela ^^ Buzi:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tą mascarę ! Bardzo ładnie podkręca rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej ale ma dziwną szczoteczkę.. :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**