10 października 2011

Recenzja - Roll on Garnier

Hej hej :)!
   Dziś recenzja produktu firmy Garnier. Kofeinowy Roll on pod oczy z korektorem 2w 1. Kilka słów o produkcie : jest to krem przeciw cieniom pod oczami z korektorem kryjącym. Jest przeznaczony do każdego typu skóry i ma 2 odcienie: fair i medium. W swoim składzie ma kofeinę o działaniu pobudzającym oraz ekstrakt z cytryny, która ma nam rozświetlić skórę. Dodatkowo krem zawiera filtr UV dzięki czemu chroni skórę w okolicach oczu przed niedobrym działaniem promieni słonecznych. Co jest ważne, bo skóra w tych okolicach jest naprawdę wrażliwa.

Ja mam odcień do skóry bardzo jasnej i muszę przyznać, że pomimo bardzo jasnego koloru na skórze po rozprowadzeniu palcem/pędzelkiem bardzo dobrze rozświetla skórę i moje nieszczęsne worki pod oczami. Przechowuje go w szafce łazienkowej, ale przed użyciem na 3 minutki wkładam go do lodówki wtedy jego głowica jest jeszcze chłodniejsza i przyjemniejsza. Na prawdę jestem zadowolona z działania / niwelowania oznak zmęczenia i worków pod oczami. Jednak jest to jednorazowe. Tzn nie zmniejsza worków i cieni przyszłościowo.
Plusy:
+ bardzo dobre uczucie chłodu
+ kuleczka dobrze masuje okolice pod oczami
+ korektor dobrze maskuje niedoskonałości
+ jest łatwy do zaaplikowania
+ jest łatwo dostępny
+ faktycznie widać zmniejszenie się cieni pod oczami i efektu zmęczenia twarzy
+ dwa odcienie sprawiają, że można go dopasować do cery
+ mój jasny kolor bardzo fajnie rozświetla, nie zasycha i nie robi grudek
+ utrzymuje się długo
+ brak zapachu
+ nie trzeba go dużo nakładać dla dobrego efektu
+ wydajny

Minusy:
- cena (dla niektórych może wydać się zbyt wysoka - ja trafiłam na dobrą promocję)
- produkt zbiera się na nakrętce

Podsumowując jestem zadowolona z tego produkty nie widzę w nim wad jeśli chodzi o działanie.
A Wy stosowałyście już ten roll on? Jakie są Wasze odczucia? :) 


Buziaki Liliana xOxO

1 komentarz:

  1. Używałam tego roll onu i jeszcze takiego zielonego :) i jestem zachwycona !! Moje woreczki pod oczami znikały z dnia na dzień coraz bardziej ! Super efekt :)
    PS ciekawe posty :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**