17 października 2011

ROZDANIE !!!

ROZDANIE !!

Moi drodzy czas na ROZDANIE !! Tak jak pisałam wcześniej do wygrania będą produkty do paznokci :))

O NAGRODACH :
Przewiduję 3 nagrody dla moich czytelników :) Będą one wysyłane losowo do zwycięzców.
Zestaw 1:
Są to lakiery z firmy CORAL (5 sztuk) w cudownych kolorach !! Na paznokciach wyglądają pięknie, nie odpryskują i wystarczy jedna warstwa, żeby uzyskać kolor jaki widzicie w buteleczce:
Zestaw 2:
Są to 2 lakiery z firmy CORAL w moich ulubionych kolorach! Nie są one takie same o nie nie ! Pierwszy to piękna ognista CZERWIEŃ  a drugi KORAL z drobinkami złota, do tego zestawu dorzucam również lakier pękający czarny z Barry M.
Zestaw 3:
To lakiery do francuskiego Manicure z firmy Avon z zestawem naklejek (6 karteczek) .

TERAZ OCZYWIŚCIE ZASADY:
1. Musisz być moim publicznym obserwatorem.
2. Aby dostać dodatkowe losy możesz:
- napisać na swoim blogu post dotyczący (tylko) mojego rozdania (wklejając do niego zdjęcie, które jest na samej górze z napisami oraz pisząc krótko o tym konkursie i wklejając link do mojego bloga oraz do tego rozdania)
- umieścić mojego bloga na blogrollu
-  jak również możesz umieścić w komentarzu niżej krótką notkę na temat mojego bloga i tego co jeszcze powinno się w nim znaleźć :)

W komentarzu proszę o :
- napisanie nicka pod jakim mnie obserwujesz 
- podanie adresu mail
- poinformowanie mnie o blogrollu  i wstawienie linka do notki (opcje dodatkowe)
- napisanie komentarza za dodatkowy los (opcja dodatkowa)

KONKURS TRWA DWA TYGODNIE DO 31.10.2011 r. :)

ŻYCZĘ SZCZĘŚCIA WSZYSTKIM UCZESTNIKOM :D 
Buziaki Liliana xOxO

38 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do konkursu :D
    Obserwuję jako kiisia :)) :**
    Notka :
    http://lilianaa07.blogspot.com/2011/10/rozdanie-na-lilianaablog.html

    Komentarza ciąg dalszy :) :
    Bardzo podoba mi się Twój blog ! :) Będę go obserwowała i wyszukiwała nowych i ciekawych informacji :D Proponuję więcej recenzji i oczywiście makijaże :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam sie:)
    obsewuje jako wera:)
    mam cie w blogrollu:)
    e-mail:wera2604@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się !
    Obserwuję jako OpenMyMind19
    mail: flower090@o2.pl

    Myślę, że możesz dodawać więcej postów z makijażami i o swoim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Amethyst

    patrycja.przerada@gmail.com

    Patrycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako przystankowa.
    kasia145@tlen.pl
    http://przystankowa-ballada.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, więc i ja się zapisuję na to świetne rozdawnictwo:) Obserwuję i dodaję link do paska bocznego.
    agniesia0588@wp.pl
    PS: Dla kosmetyczki takie rozdawnictwo to przyjemność:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Obserwuję jako Agnieszka
    email: agnieszka.wojtowicz88@gmail.com
    blogroll: http://kobieta-ja.blogspot.com/
    Podoba mi się Twój blog. Jak na razie nie mam zastrzeżeń. Cieszy mnie to, że piszesz posty typu pielęgnacja rzęs itp. Takie posty to świetna porada. Jeśli chodzi o kolorystykę i formę jest OK. Jak będę coś miała na uwadze to napiszę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się i wybieram zestaw pierwszy, ponieważ te kolory są obłędne! Jestem obserwatorem bloga pod nickiem egotiste. anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako kajaMakefashion,kaja345@op.pl
    W twoim blogu podobają mi się kolory a myśle że powinnaś do niego dołączyć także zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)

    Obserwuję jako Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com

    Co do bloga to:

    - bardzo brakuje mi etykiet (ułatwiają znalezienie interesujących nas produktów czy tematów)

    - najchętniej zobaczyłabym wiecej makijaży i w każdej ilości zdobienia paznokci (stempelki, water marble, ręczne malowanie, metoda słomkowa itd) Tego nigdy dość !

    - no i oczywiście duuuzo swatchy lakierów.. :)

    - strona wizualna bloga mi się podoba

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję Cię jako Julia Natalia
    Mail - julia.r.wasielewska@onet.pl
    Jesteś w blogrollu - http://fashionery.blogspot.com
    Notka o Twoim blogu - masz świetną czcionkę i całkiem ładną szatę graficzną. Ciekawie prowadzisz bloga. Fajnie byłoby zobaczyć makijaże, recenzje, to lubię na bs najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się!
    obserwuję jako martazet21
    martazet21@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Quera
    asiulkas26@interia.pl
    notka: http://planet-quera.blogspot.com/p/rozdania.html
    mam Cię w blogrollu
    ogólnie to blog mi się podoba, tylko makijaże nie w moim stylu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział :D
    Obserwuje jako Gennia98
    mail melasia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako i'm so random.
    pinkie_pie@wp.pl
    chętnie zobaczyłabym na Twoim blogu makijaże inspirowane sławami, filmami itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Angela
    E-mail: andzia989898@o2.pl
    Ogólnie ok, tylko dałabym tło jednolite, bo to strasznie rozprasza uwagę ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako: kolorowo zacznij dzień! :)
    karola4@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Paulina
    mail: tygrysek182@op.pl
    notka dodana: http://mybigshopping.blogspot.com/2011/10/rozdania-w-ktorych-biore-udzia.html
    jesteś w blogrollu :)
    Podoba mi się szata graficzna, chciałabym więcej recenzji i nowinek ze sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obs. jako: villemo
    justynka68@poczta.onet.pl
    Na Twoim blogu najbardziej podobają mi się recenzję,lecz jest ich jak dla mnie trochę za mało.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam sie
    obserwuje jako girl1805
    girl1805@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: dukan-i-my
    miriamcia1@vp.pl
    Dodałam Cię do blogrolla:)

    Na blogu bardzo podobają mi się Twoje recenzje, a chętnie poczytałabym o jakiś makijażach:)
    Pozdrawiam":)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :) Obserwuję jako Anna Glitters
    mail: anna.glitters@gmail.com

    Podoba mi się układ i przejrzystość bloga. Duże litery i nie pstrokate kolory , dobrze się to czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zglaszam sie jako Zofiana
    focz@op.pl
    chetnie na Twoim blogu zobaczylabym tutoriale makijazowe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. o to i ja sie załapie :)
    Obserwuje jako Cat Girl
    Mam Cie w blogrollu
    mail : catgirl92r@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się! :D

    obserwuję jako indiferencia
    e-mail: aleksandra.f.zg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :)
    pesymistka13@o2.pl
    umieściłam info w blogrollu: pesymistka13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako pesymistka13 , zapomniałam dopisać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako niwatori
    korbolle@interia.pl

    Myślę, że masz bardzo fajnego bloga - wszechstronnego, a to bardzo lubię. Tło jest tak miłe, że nie chce się odchodzić, ale wydaję mi się, że wielu ludziom przeszkadza, że strona jest trochę za bardzo rozciągnięta na boki, przez co trzeba operować suwakiem, żeby oglądnąć i przeczytać całą treść.

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się
    wampirzyca408@interia.pl
    obs. npmg

    Blog nie jest zły trochę przeszkadza mi jego szerokość ale to drobiazg xD
    Tak ogl. to wporzo :D

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako Catus
    cyprian-25@o2.pl


    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Aleksandra
    jesteś na blogrollu a info w pasku bocznym :)
    http://aleksandrowemysli.blogspot.com/

    Podoba mi się Twój blog, będę odwiedzać a proponuję więcej recenzji lakierowych, nowych wzorków i zdobień :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się ^^
    Obserwuje jako Zaczarowana
    patrycja-kupniewska@wp.pl
    POZDRAWIAM : )

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się
    obserwuję jako ninnette
    mail: gurzkowska.sylwia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się!
    Bloga obserwuję jako aga
    agamatosek@gmail.com

    Na Twoim blogu chciałabym zobaczyć jak wykonać krok po kroku makijaże na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście, że się zgłaszam :)
    Jestem nową obserwatorką, na pewno pozostanę na długo, bardzo ciekawy blog. :>

    Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako malena1307
    iwona.ski@vp.pl
    Chciałabym poczytać więcej o pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obcerwuje pod anka92092
    anka92092@gmail.com

    Notka : http://anka9290.blogspot.com/2011/10/rozdanie-do-31-pazdziernika_31.html

    Bardzo ciekawy blog , przyjemna szata graficzna

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako Pikletka
    blogmara@vp.pl
    notka: http://pikletka.blogspot.com/2011/10/rozdanie-do-3110-2.html
    mam cię w blogrollu
    Chciałabym zobaczyć na twoim blogu poradę na makijaż,strój i paznokcie na bal

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**