21 października 2011

Stylizacja paznokci - naturalne, akryle, żele

    Był czas, że bardziej niż makijażami i kosmetologią interesowałam się stylizacją paznokci. Nawet przez pewien czas było to moją pracą, którą z resztą bardzo lubiłam i bardzo lubię. Muszę przyznać, że mnie to kręci ale nie tak bardzo jak WIZAŻ! Ostatnio robiąc porządki znalazłam w swojej szafie mój pierwszy zestaw do robienia paznokci. Nie jest on może jakiś pro elo ale uważam, że jak na sprzęt dostępny w sklepach rtv i agd za niezbyt duże pieniądze (porównując do cen lamp w sklepach dla kosmetyczek) spisuje się bardzo fajnie ! Oczywiście wszystko też zależy od produktów jakich będziemy używać a tych jest już cała masa w sklepach kosmetyki zawodowej :)W pudełku znajduje się oczywiście lampa ale ja trzymam w nim również produkty, które dokupiłam :)

Co znajduje się w tym magicznym pudełku:

Lampa UV : 
Tipsy dla przykładu tu są standardowe:
Przyrząd elektryczny do piłowania i modelowania paznokci:
Cążki do tipsów:
Jak już jesteśmy przy przyrządach to kolejnym jest pędzelek do nakładania żelu:
Przyrząd do zdobień :
Dłutko:
Gumeczka do skórek, jest zdecydowanie delikatniejsza i lepsza niż patyczek:
PILNICZKI :



Nakleki do stylizacji akrylu:
Podstawowe produkty : żel i akryle :
Liquid i odtłuszczacz : 

Klej do tipsów i oliwka:

Na koniec oczywiście świecidełka:

Jeśli jesteście zainteresowane to napiszę post o tym jak w domku można założyć sobie żele bądź też akryle. Tu przedstawiam podstawowe elementy, które będą do tego potrzebne :) 

Buziaki Liliana xOxO

5 komentarzy:

  1. zestaw narzedzi przerazajacy jak rzeź;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ciekawa jak samemu można zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :Zakręcony świat Wery: Haha :P nie jest aż tak źle !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również sama robię sobie w domu żele, dość się już wprawiłam, zawsze interesowałam się stylizacja paznokci :) fajna lampa!

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**