10 października 2011

TAG - 30 pytań kosmetycznych !

CZAS NA PIERWSZY TAG!! PYTANKA PYTANKA :D YuuuPI !!!

1. ILE RAZY DZIENNIE MYJESZ SWOJĄ TWARZ?
Myję twarz 2 razy dziennie - rano i wieczorem , jeśli nie mam na twarzy pełnego makijażu przemywam twarz w ciągu dnia płynem micelarnym z Biodermy
2. JAKI MASZ TYP CERY?
Tłusta :((
3. CO JEST OBECNIE TWOIM ULUBIONYM PRODUKTEM DO MYCIA TWARZY?
Jak na razie Effaclar z La Roche Posay .
4. CZY UŻYWASZ PEELINGÓW DO TWARZY? JEŻELI TAK TO JAKICH?
Oczywiście że używam. W chwili obecnej jest to peeling Loreal  Paris Perfect Clean
5. JAKIEGO KREMU DO TWARZY OBECNIE UŻYWASZ?
Emulsja nawilżająca z SPF 15 z firmy Olay do cery tłustej.
6. UŻYWASZ KREMU POD OCZY? JEŻELI TAK TO JAKIEGO?
Pod oczy używam Garnier Roll on z kofeiną.
7. MASZ PIEGI? JEŻELI TAK TO GDZIE?
Piegi dostaje latem od słońca :)) głównie na nosie i pojedynczo na górnej części policzków :P
8. JAKIEGO PODKŁADU UŻYWASZ?
Używam na prawdę różnych podkładów, ze względu na pogodę, temperaturę i okazje:) Już niedługo będzie post o mich podkładach.
9. JAKIEGO KOREKTORA UŻYWASZ?
Tu podobnie jak przy podkładach :)
10. W JAKIEJ TONACJI JEST TWOJA CERA?
Nan bardzo jasną cerę. Często słyszę jeny jaka jestem blada :P ale taka już mam tą cerę ! Hehe nawet jak się opalam to cerę mam dosyć jasną .
11. CO SĄDZISZ O SZTUCZNYCH RZĘSACH?
Ba! Uwielbiam sztuczne rzęsy! Przyklejane, przedłużane O_O wyglądają mega ponętnie i kobieco! Jeśli chodzi o sztuczne rzęsy na co dzień to preferuje zagęszczone, czarne, dłuższe i podkręcone. Na wieczór lub wielkie okazje można zaszaleć. Jest duuży wybór! :D
12. JAKIEJ MASCARY UŻYWASZ?
Teraz na przemian Maybelline Colossal Cat Eyes i One by One
13. CZEGO UŻYWASZ DO APLIKOWANIA MAKIJAŻU?
Z reguły pędzli, ale mam produkty specyficzne (podkład, korektor) które wygodniej i lepiej aplikuje mi się palcami.
14. CZY UŻYWASZ BAZY POD MAKIJAŻ?
Tak, na dzień dzisiejszy Inglot Sphere p - Pro Gel
15. CZY UŻYWASZ BAZY POD CIENIE?
Tak, Kobo Professional
16. ULUBIONY KOLOR CIENI DO POWIEK?
Mam ich wiele, jasny cielisty, kremowy, złoto, brąz , purpurowy i wile innych
17. KREDKA DO OCZU CZY EYELINER W PŁYNIE?
Zdecydowanie eyliner
18. ULUBIONA SZMINKA?
Kobo Professional - Velvet Rose 105 - idealny cieplejszy odcień moich ust! miałam mnóstwo szminek i żadna nie była tak dopasowana kolorystycznie!
19. ULUBIONY BŁYSZCZYK?
Sephora brillant lip gloss - Summer Crush - piękny koralowy odcień
20. ULUBIONY RÓŻ?
Inglot w odcieniu 20
21. KUPUJESZ KOSMETYKI ZA POŚREDNICTWEM INTERNETU?
Nie
22. KUPUJESZ KOSMETYKI OD ULICZNYCH SPRZEDAWCÓW/ NA BAZARKU?
Kiedyś kupiłam na rynku kilka kolorowych lakierów, a tak to nie kupuję kosmetyków w takich miejscach.
23. ZBRODNIA W MAKIJAŻU, KTÓREJ NIE MOŻESZ PRZEŻYĆ?
Zbyt ciemny podkład na twarzy i w dodatku nałożony tylko na twarz ;/// TRAGEDIA !! Twarz brązowa / pomarańczowa a szyja blada uhh!
24. CZY LUBISZ KOLOROWE MAKIJAŻE?
Oczywiście, że tak!! :D
25. JEŻELI MIAŁABYŚ WYJŚĆ Z DOMU, UŻYWAJĄC TYLKO JEDNEGO PRODUKTU CO BY TO BYŁO?
Korektor
26. WYCHODZISZ Z DOMU BEZ MAKIJAŻU?
Oczywiście, że tak!
27. CZY UWAŻASZ, ŻE DOBRZE WYGLĄDASZ BEZ MAKIJAŻU?
Hmm :P to zależy od dnia hehe, ale wydaje mi się, że nie jest tak źle .. ale mój problem z trądzikiem często obniża moją samo ocenę :(((
28. CHCIAŁABYŚ CHODZIĆ NA LEKCJE WIZAŻU?
Byłam już na jednym kursie i uwielbiam to!! Bardzo chętnie poszłabym na kolejne:)
29. KTÓRA FIRMA KOSMETYCZNA JEST DLA CIEBIE NAJLEPSZA?
Nie mam takiej.. mam kosmetyki z wielu firm i z jednej są lepsze np cienie a z innej róże i tak to jest hehe ;)
30. CZY ZDARZA CI SIĘ NIEZDARNIE NAŁOŻYĆ MAKIJAŻ?
Nie, wszystkie niedoskonałości w nakładaniu produktów są widoczne należy to robić starannie .

Mam nadzieję, że moje odpowiedzi będą się wam podobały. Chętnie poznam wasze wieć piszcie śmiało w komentarzach ! :))

Buziaki Liliana xOxO

1 komentarz:

  1. Lubię takie pytanka i odpowiedzi:) oto moje:
    1. 2 razy dziennie
    2. Mieszany, normalna i przetłuszczająca się w strefie T
    3. Clean and clear
    4. Używam scrub do twarzy z Clean and clear
    5. Nivea soft
    6. nie używam :)
    7. nie mam
    8. Podkład z Kobo matujący
    9. nie używam korektorów
    10. Mam karnację dosyć ciemną tak sądzę
    11. Lubie sztuczne rzęsy, chciaż ich nie noszę, ale dają fajny efekt
    12. Maybelline One by One
    13. Do podkładu palców, do cieni pędzelków
    14. Nie
    15. Nie
    16. szarny, czarny
    17. eyeliner
    18. raczej nie używam szminek
    19. teraz używam z Avon kremowy błyszczyk - Angel
    20. NYC
    21. nie
    22. nie
    23. przesadnie nałożony róż lub brązer / albo źle dobrany podkład
    24. Lubię jak najbardziej
    25. Mascara
    26. rzadko ale się zdarza :)
    27. nie :((
    28. TAK !
    29. nie mam najlepszej
    30. nie, staram się być dokładna

    Pozdrawiam :)):*

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**