16 października 2011

TAG - Tell Me About Yourself Award !

I kolejny TAG, który znalazłam na profilu Jamapi, a że taguje ona wszystkie blogerki tak więc i ja postanowiłam go dla Was umieścić :))



Zasady Tagu:
1. napisz kto przyznał Ci nagrodę
2.napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
3. nominuj 15 blogerek

7 przypadkowych faktów o mnie :
1. Uwielbiam dodatki i akcesoria do ubrań, strojów !! Mam słabość do wisiorków, kolczyków, pierścionków, TOREBEK i BUTÓW <3 ! Jak tylko widzę jakieś nowe to po prostu nie mogę się opanować, żeby sobie czegoś nie kupić :D Mam już na prawdę bardzo dużą kolekcję tego wszystkiego ale ciągle mi mało xD
2. UWIELBIAM MAMBĘ I HARIBO ŻELKI MISIE!! To pozostanie mi już do końca życia ! Mogłabym jeść na okrągło!
3. Nienawidzę soku z marchwi , buraków i pomidorów ! Fuuj ! Ale normalnie te produkty surowe jem :D
4. Jak już jesteśmy przy jedzeniu to KOCHAM kuchnię i gotowanie ! Czasem żałuję, że nie wybrałam takiej drogi edukacji , no ale jeszcze wszystko przede mną !!  :D
5. Kocham zwierzęta! Wszystkie bez wyjątku i jak widzę w telewizji ciągłe reportaże o maltretowaniu, biciu, zabijaniu zwierząt to po prostu nie mogę opanować łez !! Jakbym miała dostateczną liczbę pieniążków i możliwości to bym założyła schronisko dla zwierzaków. :((
6. Jestem uzależniona od telefonu!! SMSy O_O dziennie potrafię napisać ich tysiące !! Bez telefonu ani rusz! jak bez ręki xxD
7. Mam fobie związaną z pielęgnacją, układaniem i stanem ogólnym moich włosów! Z jednej strony jest to dobre bo dbam o nie strasznie ! Ale z drugiej strony jest to totalna masakra gdyż nie wyjdę z domu bez ułożonych włosów, ba! nawet po domu nie chodzę z nieułożonymi włosami, drażnią mnie odstające kosmyki, wiatr wywijający moje włosy do góry nogami, puszenie włosów jak tylko wyczują odrobinę wilgoci itp itd Po prostu muszą być idealne :D mogę wyjść z domu bez makijażu byleby włosy były ułożone .. no cóż każdy ma jakieś dziwactwa :P 

Kogo taguję : hmm wszystkie blogerki, które chcą wziąć udział w tym Tagu :) 

Buziaki Liliana xOxO

1 komentarz:

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**