17 października 2011

Zakupowy Houl : ) - Sephora i SuperPharm !!

Moi drodzy ! :) Już się lepiej czuję dlatego postawiłam wybrać się na małe zakupy kosmetyczne i konkursowe :) W tym poście oczywiście będą przedstawione rzeczy, które kupiłam dla siebie :P a pod wieczór zapraszam Was na Rozdanie !

Zacznijmy od zakupów w Sephorze :
Mój zapach wszech czasów !! Perfum Flora by Gucci 75ml . W końcu go kupiłam, zbierałam się w sobie i zbierałam ,aż w końcu postanowiłam: KUPUJĘ !! A nie był to tani zakup , gdyż 75ml tego perfumu kosztuje niestety 329 zł :(( ale nie żałują bo zapach jest cudowny!



Następnie Kupiłam kremowy balsam do mycia ciała o zapachu zielonej herbaty i limonki <3 UWIELBIAM zapach tego balsamu jest taki cytrusowy i odżywczy, że jestem pełna podziwu! I teraz jest na nie promocja - 50 % .. wiec zamiast 26 zł zapłaciłam tylko 13 zł :D

Ostatnim zakupem w Sephorze jest pędzelek nr 941 , podwójny z nowej serii do nakładania i rozcierania cieni :) Byłam go ciekawa i chcę wypróbować jak się będzie spisywał . Kosztował ok 30zł :)

Do swoich zakupów dostałam zestaw próbek z Clinique
Apropos xD wiecie może gdzie kupie najtaniej zestaw 3 kroków z Clinique? W Sephorze kosztuje on 98zł ;///
Zakupy w SuperPharnie :
Pierwszy to kolejny balsam do ciała, z Nivea Free Time, zawiera pielęgnujące mleczko aloesowe i zapach karamboli. Pachnie pięknie a jak się będzie sprawdzał tego dowiecie się już za kilka dni jak go trochę poużywam :)
Następnie Deodorant z Garnier Mineral , uwielbiam tą serię różową ActionControl :) Mam z niej spray a teraz postanowiłam wypróbować kulkę :)

Na koniec dwa produkty z firmy CeCe a mianowicie szampon z wyciągiem z alg morskich i odżywka mleczna z jedwabiem ! Są to kosmetyki dość drogie , bo szampon 1 litr kosztował mnie 98 zł a odżywka 300ml ok30 zł . Ale są to produkty do użytku tylko profesjonalnego, więc mam nadzieję się sprawdzą .. za jakiś czas oczywiście recenzja ! :)

To by było wszystko z moich zakupów dzisiejszych :) Biorę się teraz za przygotowanie dla Was rozdania na, które już serdecznie zapraszam !!!


Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. Też mam ten balsam do mycia ciała ale malinowy ! <3 kocham go! Zapach wręcz uwielbiam :)) Jak byłam teraz z Sephorze to zrobiłam sobie cały zapas :D:D
    A odnośnie Clinique to niestety nie wiem, gdzie można dorwać go taniej a sama chciałabym go kupić :) Więc ludzie piszcie jak wiecie :D!!
    Pozdrawiam Cię :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh ! no i czekam niecierpliwie na rozdanie :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię bardzo ten żel pod prysznic Nivea Free Time :)) Łagodny, dobrze się pieni i pięknie pachnie ! Miałam jeszcze taki niebieski ale nie pamiętam z czym on był ;P również ładnie pachniał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że zakupy bardzo udane ja też lubię ten żel z nivea

    Zapraszam na Rozdanie

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**