22 października 2011

Zakupy biedronkowe - Produkty Be Beauty

Witajcie :) teraz szybka prezentacja rzeczy kupionych na początku tygodnia w Biedronce! Nie będę się dużo nad nimi teraz rozpisywać dlatego, że chcę ich trochę poużywać i wtedy napisać Wam bardziej obszerną recenzje produktów BeBeauty :)
Zacznijmy od Regenerującego Balsamu do ciała zawierającego naturalne składniki roślinne, bez alergenów i sztucznych barwników :
Następnie mydełko z algami i solą morską .. mają bardzo fajne wypustki masujące po drugiej stronie mam nadzieje że je zobaczycie na zdjęciu.
Sole do kąpieli o zapachu lawendy - relaksujące.
Dwa peelingi do ciała pierwszy mango i drugi borówka. Był jeszcze winogronowy ale jakoś nie wiem nie wziełam go haha :P
Kolejną rzeczą jest Masło do ciała o zapachu Mango :) który o dziwo bardzo mi się podoba !!!
Na sam koniec KULE DO KĄPIELI:D na których zależało mi najbardziej, ale jak weszłam do sklepu dowiedziałam się że nie tylko mnie na nich zależało :P bo były tylko dwie :(( na szczeście mama kupiła mi u siebie jeszcze 4 ^^

To by było na tyle :P Na razie powiem tyle że produkty pachną pięknie ;) I zawierają naturalne składniki i są na prawdę tanie! Jak je trochę poużywam to pojawi się recenzja :)

Buziaki Liliana xOxO

2 komentarze:

  1. hej ;) nigdy nie kupowałam żadnych kosmetyków w Biedronce... ;) może czas wreszcie się przekonać? ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**