16 października 2011

ZAPOWIEDŹ ROZDANIA !!!

ZAPOWIEDŹ ROZDANIA !!

    Hej moi drodzy !! Jak wiecie leżę sobie chora.. i tak nie mając co robić postanowiłam poprzeglądać co w sklepach "piszczy" natrafiłam na bardzo ciekawe produkty do paznokci , które zamierzam kupić dla siebie i UWAGA ! dla Was ! :D Oczywiście nie kupię ich w ciemno! Są to rzeczy, które już kiedyś miałam w swojej kolekcji, niektóre nawet pewnie mam na wykończeniu i na prawdę się u mnie sprawdziły!

Myślę, że to wspaniały pomysł na zapoznanie się z moim blogiem i ożywienie go troszkę !

Nagrody będą na prawdę świetne ! Dlatego już teraz serdecznie zapraszam do komentowania i  Obserwowania

Buziaki Liliana xOxO

1 komentarz:

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**