14 listopada 2011

AVON nailwear

Miałam zacząć pokazywać moje lakiery do paznokci ale na paznokciach więc czas to realizować :P Zacznę o jednego z moich NajNajNaj ulubieńszych lakierów a mianowicie o soczystej czerwieni z firmy Avon - real red, którą bardzo często można zobaczyć na moich paznokciach :)
Jest to lakier w kolorze czerwonym, pojemność 12 ml , jest ważny 24miesiące od otwarcia. A prezentuje się tak:

Dodam jeszcze na koniec, że jest to tylko jedna warstwa a kolor już jest intensywny, w pełni pokrywa paznokcie i nie odpryskuje nawet do tygodnia ! Jestem w nim zakochana !

Buziaki Liliana xOxO

5 komentarzy:

  1. bardzo fajny odcień, takiej żywej czerwieni jeszcze nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem konsultantką avonu i takie rzeczy mam troszkę taniej, więc strasznie się cieszę, że przedstawiłaś ten lakier, bo już wiem, że muszę go mieć! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, intensywny i żywy !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor! uwielbiam krwistą czerwień na pazurkach, jest taka kobieca, szykowna!

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**