10 listopada 2011

Dobry krem z filtrem ?

     Moje drogie :)) Na koniec dzisiejszego dnia mała prośba do  Was ! Jak wiecie będę leciała do Egiptu a tam słoneczko potrafi dopiec ! Szukam dobrego kremu z filtrem do twarzy ! Mogłybyście mi jakiś polecić? Jak już tez zapewne wiecie mam cerę tłustą, skłonną do trądziku ale też bardzo wrażliwą.. I bardzo jasną karnację, przez co boje się o swoją skórę ://
Będę wdzięczna jeśli polecicie mi jakiś dobry krem z filtrem na tę okoliczność :P Mam zamiar wybrać się na zakupy bo wylot już niedługo :) a kompletnie nie wiem co kupić :) Pozdrawiam !!

Buziaki Liliana xOxO

2 komentarze:

  1. Mam taką cerę jak Ty i bardzo polecam ten: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=23887&next=1 .
    Łatwo go zmatowić mąką ziemniaczaną, jest lekki (jak na filtr ;) ) i nie zapycha. Używałam go latem i sprawdził się świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**