11 listopada 2011

Gazetka Rossman

Czas na przegląd prasy :) Dziś gazetka z Rossmana, która na sam wstęp przedstawia nam ozdoby świąteczne ;) Których swoją drogą coraz więcej w sklepach !!

Np świeczki zapachowe wanilia i cynamon ;) typowe na święta, ale bardzo je lubię ;)
Promocja na Perfumy : Moschino Love i Hugo Boss :) Dwa bardzo przyjemne zapachy !
Całkiem przyjemna promocja na kremy firmy Olay, które ja osobiście lubię.
Coś co mnie bardzo zainteresowało czyli pendzle z EcoTools :))

Mam nadzieję, że coś Was zainteresuje z tych rzeczy :) Pozdrawiam serdecznie !!
Buziaki Liliana xOxO

6 komentarzy:

  1. też ją mam i w środę wybieram się do rossmanna, już parę rzeczy sobie upatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nawet nie wiedziałam, że jest nowa gazetka. Przeglądnęłam i jutro lecę do rossmana :P

    OdpowiedzUsuń
  3. widzialam ja juz kilak rzczy wpadlo mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też pędzelki zainteresowały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie to że Rossmana mam 25km od domu to chętnie bym sie do niego przeszła :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**