12 listopada 2011

Gazetka Super Pharm

     Super Pharm zawsze przyciąga mnie swoimi promocjami :) A że teraz przed wyjazdem mam zapotrzebowanie na nowe drobiazgi kosmetyczne, zawłaszcz pielęgnacyjne to na pewno większość znajdę właśnie w tym sklepie ;))
Kilka rzeczy, które mnie zaciekawiły ;)):
Szampon i odżywka czarna z GlissKur i Nivea żel pod prysznic

Oczywiście to na co zawsze patrze czyli perfumy ! Calvin Klein Euphoria i DKNY Be Delicious Fresh Blossom ! Niestety jeśli chodzi o promocje Euphori to się nie postarali :((
Rollon z Garniera ! Ja niedawno kupiłam zielony więc nie będę kupowała następnego ale ta promocja jest dosyć korzystna i Wam jak najbardziej polecam !
Bioderma H2O 500 ml z pompką za 46.99 zł ;) również korzystnie i w tym wypadku mimo iż mam już jedną butelkę to kupią drugą :D
Avene -20% na produkty do pielęgnacji cery wrażliwej :) Skuszę się na wodę termalna w spraju będzie idealna do ochłodzenia i oczyszczenia buzi w gorącym Egipcie ! i może uda mi się znaleźć jakiś krem z filtrem

Pozdrawiam Serdecznie !! :*
Buziaki Liliana xOxO

2 komentarze:

  1. Też się wybieram na zakupy do SuperPharm :) Między innymi po bioderme

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**