02 listopada 2011

Halloweenowe paznokcie :D

Halloweenowe pazurki !! teraz kilka zdjęć moich paznokci na Halloween :P oczywiście wiadomo jak się robi zdobienia samemu to prawa ręka wyszła mi gorzej niż lewa ;// a to za sprawą praworęczności  hehe ale i tak jestem zadowolona z efektu :P moi znajomi byli zachwyceni i bardzo im się podobały tak więc chyba nie wygląda to tak najgorzej :P haha ^^
Zwykle malowałam paznokcie całkowicie na czarno ale w tym roku jakoś mnie podkusiło żeby zrobić jakieś malunki :D i uważam to za doskonały pomysł . Bardzo dobre urozmaicenie , zarówno makijażu jak i stroju :P
 Mój ulubiony duszek :D ^^
 Kolorki, jakich używał to głównie czarny (Miss Sporty i Art mini do zdobień) i biały (Rimmel), ale mamy tu również pomarańcz (Lovely), czerwień (Avone - cherry)  i zieleń (Da Vinci), oraz brokat z Nel. :D

 Buziaki Liliana xOxO

2 komentarze:

  1. Dynia i duch bardzo mi sie podonaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :D mi by się takie nie udały :))

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**