30 listopada 2011

KONKURS MAKIJAŻOWY !

MOI KOCHANI OGŁASZAM KONKURS !!!

KONKURS NA ORYGINALNY MAKIJAŻ SYLWESTROWY 2011/12!!
Tak jak obiecałam nadchodzi Konkurs ze wspaniałymi nagrodami ! :D Jest to konkurs Makijażowy !

Najpierw o NAGRODACH :)) Bo one interesują Nas Najbardziej ! :)) 

Będą 3 Nagrody za miejsce pierwsze, drugie i trzecie w konkursie :
NAGRODA ZA MIEJSCE I
2 paletki Sleek - Sleek Original i Sleek Storm, oraz Sleek Pout Polish
NAGRODA ZA MIEJSCE II
pletka Sleek Oh So Special, oraz Sleek Pout Polish
NAGRODA ZA MIEJSCE III
paletka Sleek Good Girl 

Myślę, że nagrody są bardzo Kolorowe i warte zaangażowania :)

!! ZASADY !! ~Przeczytaj~

Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie !
1. Być moim publicznym obserwatorem.
2. Wykonać makijaż sylwestrowy 
3. Na mail : lilianaa.blog@gmail.com 
- wysłać minimum 2 a maksimum 5 zdjęć z efektem końcowym pełnego makijażu. Makijaż pełny, czyli na co najmniej jednym zdjęciu musi pojawić się Wasza cała buźka :)
- W tytule proszę napisać (tylko maile z tym tytułem będą otwierane!) :  KONKURS SYLWESTER - "swój nick obserwatora"
- w treści maila proszę o napisanie co Was inspirowało do stworzenia tego makijażu, będzie to bardzo pomocne przy wybieraniu zwycięsców!
4. Komentarz: 
- Osoby biorące udział w konkursie: pod tym postem zostawiacie komentarz o chęci brania udziału w konkursie, oraz:
* Nick pod, którym obserwuję ...
* mail ...
* Blogroll ... (dodatkowe)
* Post o rozdaniu ... (dodatkowe)

Wszystkie te warunku MUSZĄ być spełnione aby brać udział w konkursie! Zgłoszenia niepełne nie będą brane pod uwagę.

<Nieobowiązkowe> Aby dać sobie większe szanse na zwycięstwo można również zdobyć dwa dodatkowe punkty, poprzez:
1. Umieszczenie mojego bloga w blogrollu <link>
2. Dodanie posta na swoim blogu o moim rozdaniu : umieszczając w nim zdjęcie główne rozdania oraz link do rozdania <link>

Przy wybieraniu zwycięzców będę punktowała :
- oryginalność
- kolorystykę
- sposób wykonania
- jakość zdjęć
- twoją inspirację
i jeszcze kilka drobnych elementów oraz jeśli spełnisz warunki opisane wyżej dostaniesz 2 dodatkowe punkty !

Opisy produktów oraz swatche znajdziecie na moim blogu
- Paletki Storm i Original <klik>
- Paletka Oh So Special <klik>
- Paletka Good Girl <klik>
- Pout Polish <klik>

Mam nadzieję konkurs się Wam spodoba :)i będzie dużo dużo chętnych!
Nagrody również i jestem pewna, że wszystkie Wasze prace będą świetne! 

Nagrody w konkursie nie są sponsorowane ! Zakupiłam je z własnych środków. Wszystkie są nowe i zapakowane. Przedstawione wyżej są to moje otwarte produkty pokazowe, przetestowane i godne polecenia ;)

KONKURS JEST MIĘDZYNARODOWY I TRWA OD 30.11 DO 2.01.2012 R!!   
(chociaż ostateczna data może ulec zmianie na czas do  8.01.2012r. ze względu na szaleonego sylwestra )
Szczęśliwcy zdobędą fantastyczne prezenty na rozpoczynający się NOWY ROK :D


Buziaki Liliana xOxO

13 komentarzy:

  1. Super konkurs, naprawdę, ale niestety umiejętności nie mam :) Życzę powodzenia wszystkim kandydatkom!

    ~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Good Girl!!! <3<3<3 Cudowny konkurs! Na pewno wezmę udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super konkurs.. Ja z pewnością spróbuję swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wezmę udział na BANK :D !! świetne nagrody

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej świetny blog i super konkurs :)
    postaram się wziąść udział - niewiem tylko czy mój aparat podoła z jakością fotek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wezmę udział ;)
    Nick pod, którym obserwuję KajaMakefashion
    * mail kaja345@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny konkurs. Szkoda , że się spóźniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. :dytka: wyniki już dziś wieczorem !

    OdpowiedzUsuń
  10. O, mój komentarz zniknął?
    Gratulacje dziewczynom ;) Pokaż te makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  11. :gray: Tak ukryłam te komentarze, dlatego że w dniach późniejszych i wcześniejszych nie chciałam żeby zgłoszenia konkursowe były widoczne :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**