02 listopada 2011

Makijaż Halloweenowy

      Tak jak obiecałam wstawiam zdjęcia z moim Halloweenowym makijażem i przy okazji pracą na konkurs u Maus (co sroce w oko wpadnie) :))) Mam nadzieje się Wam spodoba , ja jestem bardzo zadowolona z efektu :
Użyłam do jego wykonania Czarnego cienia z paletki Sleek Oh So Special (Noir) oraz fioletu wpadającego lekko w różowy z Inglota (392). Do tego czarna kredka z Rimmel oraz eyeliner żelowy czarny mat z Inglota . Jako podkładu, który miał mi wybielić twarz użyłam Bourjois , helthy Mix w odcieniu 51 light vanilla :) Na to nałożyłam puder transparentny z Kobo Professional, który idealnie się zgrał z tak jasnym podkładem. Na nos i w niektórych częściach twarzy dużym pędzlem roztarłam mocno, odrobinę czarnego cienia, żeby twarz wyglądała kościsto ;))

BOOOO !! :D Mam nadzieje, że się wam podoba ! Wygląda dosyć ciężko i dramatycznie , ale muszę przyznać że wytrzymał caaaałą noc i wszyscy byli zachwyceni :D

Buziaki Liliana xOxO

9 komentarzy:

  1. Super wygląda , naprawde mogłabyś mnie przestraszyć na ulicy w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, usta w stylu mojej ulubionej Białej Królowej z "Alicji w Krainie Czarów". Fajny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny makijaż na pieknej modelce:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY!! :D lubię połączenie fioletu z czernią ! na Halloween idealny

    OdpowiedzUsuń
  5. łał świetny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny efekt ♥ !
    strasznie mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**