01 listopada 2011

Nivea Pure & natural

Dziś moje odczucia związane z używaniem dwóch produktów z Nivea z serri Pure & Natural . Jest to seria, która zawiera 95 % składników pochodzenia naturalnego. I to był główny powód dla których je kupiłam .
Pierwszy TONIK.
Do toniku oczyszczającego został wybrany cenny bio olejek arganowy, znany od wieków ze swoich dobroczynnych właściwości pielęgnacyjnych, oraz organiczny aloes tradycyjnie wykorzystywany ze względu na siłę nawilżania. Nie zawiera: parabenów, silikonów, barwników, olejów mineralnych.
Olejek arganowy i aloes pochodzą z certyfikowane, organicznej uprawy. Całe opakowanie podlega recyklingowi.
Co zauważyłam:
* dobrze oczyszcza skórę
* delikatny, mimo zawartości alkoholu
* ładny i neutralny zapach
KREM.
Bardzo podobnie jak w przypadku toniku. Do łagodzącego kremu na dzień został wybrany bio olejek arganowy, oraz organiczny rumianek tradycyjnie wykorzystywany, aby łagodzić i chronić skórę. Bez parabenów, silikonów, barwników, bez olejów mineralnych.
Co zauważyłam:
*dobrze nawilża
*szybko się wchłania
* przyjemny zapach
* krem ma lekką konsystencje, przez co nie zatyka porów
* szkoda że nie ma do cery tłustej
* po mocniejszym peelingu odczuwałam pieczenie na twarzy ;/

Ogólne wrażenie pozytywne. Ciesze się, że na polski rynek wchodzi coraz więcej produktów ze składnikami pochodzenia naturalnego.  :))

A już za kilka chwil WYNIKI mojego pierwszego ROZDANIA :D Jestem bardzo podekscytowana !!

Buziaki Liliana xOxO

7 komentarzy:

  1. fajen sa produkty nivea, a ciekawe czy ten krem nie zapaycha, choelra nie mgoe sobie znlesc kremu do twarzy taki aby byl tani dobry i nie zapychal, czy ja chce wiele?chyba nie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. :Zakręcony świat Wery: moja droga :) krem ma lekką konsystencje przez co nie zatyka porów :P napisałam to w poście .. Pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie widziałam tych kosmetyków nigdzie :o

    OdpowiedzUsuń
  4. :Introvertx.: O jeny !! :P są w Rossmanie, SuperPharmie, Naturze, a nawet na sali w Realu, Tesco czy Carrefour :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne kosmetyki, sama musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**