29 listopada 2011

Paletka Sleek Good Girl

Dziś krótki opis i swatche z paletki Sleek Good Girl ;) Jest to paletka z limitowanej edycji , ale mi udało się ją jeszcze dorwać w Superdrug !
 Tak wyglądają kolorki :
Jak widać paletka składa się w większości z odcieni różu i czerwieni oraz 2 jasnych cieni. Wszystkie cienie mają w sobie lekkie drobinki , a niektóre są typowo perłowe. Nie osypują się bardzo mocno i na powiece wyglądają podobnie jak w paletce. Są może troszkę bledsze.
Tu zobaczycie jak się prezentują na rączce, aczkolwiek w akcji będzie można lepiej zobaczyć jak współgrają te kolorki !
Z góry przepraszam za światło, ale wciąż ciężko jest mi zrobić dobre zdjęcie swatchy , żeby wszystko był dobrze widać
Na początku wahałam się co do jej zakupu, ale jak ją otworzyłam i zobaczyłam te koralowe kolory <3 ! Must have :D Jestem z niej bardzo zadowolona!

Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za mocnymi różami, ale koralowe kolorki są super ! I paletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaał! Chciałam tę paletkę kupić, ale na eBayu ceny kosmiczne... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, szalona jesteś ;) Ja bym się nie odważyła ;d

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**