07 listopada 2011

Peelingi do twarzy :)

Dziś krótko o peelingach do twarzy jakie używam i jak to robię :) Peeling twarzy robię dwa razy w tygodniu wieczorem z dużym nawilżaniem na noc. Jest on potrzebny aby pozbyć się martwego naskórka, oczyścić pory i odświeżyć naszą twarz.

Dwa peelingi jakie posiadam i jakie zdecydowanie Wam polecam są :

Biały jest to w sumie żel, ale jest tak silny i tak złuszcza naskórek, że ja stosuję go tylko 2 razy w miesiącu. Ładnie oczyszcza, buzia jest po nim świeża i dotleniona. Tylko jest na prawdę silny i może wysuszać skórę. Ten pomarańczowy to już scrub. Ma dosyć duże drobinki i jest delikatny. Stosuję go raz w tygodniu. Ładnie oczyszcza i jest delikatny.

W dodatku oba posiadają "szczoteczkę", ma ona gumowe włoski różnej długości i świetnie nadaje się do oczyszczania skóry bo jest łagodna! Ja jednej używam do codziennego czyszczenia twarzy rano i wieczorem, a drugiej używam właśnie do peelingów.

Kolejny peeling jest już na totalnym wykończeniu. Jest to delikatny peeling z miętą i zieloną herbatą kupiony jakiś rok temu w Bootsie za kilka groszy. Ale muszę przyznać, że dobrze się sprawuje. Ma dosyć duże gródki orzechowe , po nałożeniu czuć chłód i orzeźwienie co bardzo mi się podoba !
Jeszcze jeden peeling, o którym muszę wspomnieć to St. Ives brzoskwiniowy do cery trądzikowej. Miałam, go i jest świetny. Delikatny i świetnie oczyszcza skórę . Niestety skończył mi się a opakowanie wyrzuciłam, dlatego zamieszczę zdjęcie z internetu, żebyście zobaczyły jak wygląda. Chociaż pewnie większość z Was już go doskonale zna!
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie ! I jestem strasznie szczęśliwa, że mój blog się rozwija i jest Was ze mną coraz więcej !! Dziękuję bardzo serdecznie i zapraszam, różnie innych do obserwowania mojego bloga.

Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. Chyba skuszę się na zakup jakiegoś peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię ten z St.Ives.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się skuszę przy najbliższej wizycie w rossmannie na ten pomarańczowy scrub:)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**