13 listopada 2011

Pizza + Kinowo :D

Moje drogie dziś wieczorem wybieram się z chłopakiem na pizze, a później na horror do kina ! Paranormal Activity 3 jestem mega podekscytowana i jednocześnie przestraszona ! Oglądałam dwie poprzedni części i były świetne ! trzymały w napięciu i faktycznie straszyły. Miałam po nich schizy przez prawie tydzień :D Haha mimo to postanowiliśmy wybrać się na 3 cześć i to do kina i to na 22 O_O i ta część ma być jeszcze straszniejsza niż dwie poprzednie !
Bardzo lubię nocne wypady do kina :D nie ważne na jaki film ! A Wy co sądzicie o horrorach? :D Ja baardzo je lubię ! Boję się później przez jakiś czas (no cóż baby tak maja :P) ale i tak je uwielbiam ! :D Chociaż ciężko mnie zagiąć podobno :P


Oglądałyście którąś z części tego filmu? :D Jestem ciekawa opinii , mi osobiście bardzo się podoba :D  Lubię takie wieczory wyjście na jedzonko i później jakaś rozrywka :D I jutro oczywiście napisze Wam moje odczucia po części 3 filmu :))

Buziaki Liliana xOxO

5 komentarzy:

  1. Widziałam 1 i 2 cześć ! O MATKO NIE MOGŁAM SPAĆ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej nie oglądam horrorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi filmami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam z zasłoniętymi oczami 1 i 2 hehe ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**