28 listopada 2011

Sleek Original i Sleek Storm

Dziś kolejne recenzje i swatche z paletek Sleek:)
tym razem paletka Sleek Original oraz paletka Sleek Storm !
Sleek Original
12 cieni - z czego tylko jeden w macie (i jest to czarny matowy)
Uważam paletkę za bardzo udaną kolorystycznie! Każdy znajdzie coś dla siebie od jasnych odcieni po róże, fiolety jak i złota, zielenie i niebieskie odcienie i oczywiście czarny. Najbardziej uniwersalna paletka Sleek ;)
Sleek Storm
12 cieni - z czego 3 w macie ( jasny beż, ciemna czekolada, oraz czarny)
Paletka bardziej stonowana i nastawiona na bonzy oraz niebieskości. Ciemne odcienie głównie, dobra na mocniejsze makijaże na co dzień, oraz mocny wieczorowy look. Ja ją lubię za to, że ma dużo odcieni brązu.

Buziaki Liliana xOxO

6 komentarzy:

  1. Obie są na mojej wishliście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, zazdroszczę :) ja ostatnio dorobiłam się tej w naturalnych odcieniach i postanowiłam sobie skompletować wszystkie paletki ze sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta druga mnie przyciągnęła, jednakże chciałabym wszystkie w macie, bo nie lubię, jak mi się powieki świecą tymi drobinkami ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam obie i są bardzo dobre, pigmentacja jest powalająca no i paletka jest bardzo uniwersalna ;]

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**