08 listopada 2011

Zakupowy Houl - ELF

    Moi kochani :D Tak jak OBIECAŁAM dziś przychodzę do Was z zakupami jakie zrobiłam w sklepie Elf :)) Jestem z nich bardzo zadowolona i mam nadzieję, że te produkty się u mnie sprawdzą równie dobrze jak u niektórych z Was . Jakoś nie ciągnęło mnie nigdy, żeby zrobić zamówienie w Eflf będąc w uk , ale tym razem postanowiłam trochę bardziej wzbogacić moją kosmetyczkę i kupiłam kilka drobiazgów aby móc je przetestować i zrecenzować dla Was. Dodatkowo nawiązałam kontakt z bardzo miłą Panią, której opowiedziałam o swoim blogu a ona dała mi kilka próbek i drobiazgów do Was :))
Musicie mi wybaczyć różnice w świetle i wielkości zdjęć, bo robiłam je w różnych dniach i różnymi aparatami ;// dlatego, że jestem troszkę zabiegana a bardzo chciałam wszystko dla Was umieścić i oczywiście napisać pierwszego posta z zakupami :D
Oto i moje zakupy :D :
 OCZYWIŚCIE BRONZER Z RÓŻEM, który podobno jest dobrą "kopią" Narsa , który niestety kosztuje duużo :((

Ze względu na to, że mojej mamie baardzo spodobał się ten róż dokupiłam jej pojedynczy :) gdyż ona bronzerów nie używa :P Zdziwiłam się, że nie było w takim ładnym czarnym opakowaniu ale cóż ;)
Beautybook :) Bardzo spodobała mi się wersja wieczorowa !
 
Następnie dwie paletki :) jedna z korektorami dla jasnej cery a druga z rozświetlaczami :)
Z drobiazgów 3 błyszczyki: Ładny odcień złota, delikatny róż, który na ustach pięknie się mieni i soczysta czerwień !
Do tego kilka pędzli :) Kabuki, do różu, podkładu, korektora i cieni :)

Jeśli chodzi o ELF to by było tyle :D Już za niedługo recenzje na blogu ! Mam nadzieje zakupy się Wam podobają . Ja jestem bardzo zadowolona ! :D

Buziaki Liliana xOxO

9 komentarzy:

  1. wow, ale szaleństwo :) akurat nie mam żadnego z tych kosmetyków więc pisz pisz recenzje!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow genialne kosmetyki, paletki sa urocze i zachecajace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁOOO :D Zaszalałaś !! (: dużo zakupów dużo , czekam na recenzje z niecierpliwością, czy elf wysyła paczuszki do polski? Bo bym się skusiła na mini zakupy :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. beautybook mi sie podoba bardzo.. ogolnie zakupy widze bardzo udane :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie paletki bardzo mi się podobają :-)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za ich cieniami ale pędzelki mają bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zakupy, pozazdroscic:)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**