13 listopada 2011

Zakupy - Sephora - Bare Minerals Foundation !!

   Nooooooo muszę przyznać, że zaszalałam w Sephorze i moje konto na pewno odczuło mój zakup :((  Ale po tak długim czasie zastanawiania się, odkładania tego na później i wahania postanowiłam iść i GO kupić. I koniec kropka ! :D
Bare Minerals - Original Spf 15 Foundation - Fair 8gramów = 130 zł

Z konsultantką Seprohy wybrałyśmy dla mnie odcień fair, czyli bodajże drugi odcień z gamy kolorystycznej. Ja to od razu brałabym najjaśniejszy, ale dobrze, że poszłam po poradę i ten odcień pasuje do mojej cery IDEALNIE ! Chciałam coś lekkiego na wyjazd i na zimę, a ten podkład ma wszystko czego potrzebuję ;)
Uwielbiam, Uwielbiam ! Szczegółowa recenzja jak go trochę poużywam :P
Buziaki Liliana xOxO

7 komentarzy:

  1. trochę kosztuje:) ale ja też uważam że jakość sie liczy i lepiej wydać więcej i być zadowolonym.

    OdpowiedzUsuń
  2. BM to pierwsze minerały z jakimi miałam kontakt.. To dzięki nim wciągnęłam się w ten temat i teraz bez minerałów nie wyobrażam sobie życia.. Co prawda podkładów BM już nie używam jako, że znalazłam równie fajne a znacznie tańsze ale cieszę się że miałam okazje je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszalałaś;)
    Ja tyle bym nie wydała, może dlatego, że rzadko używam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry podkład :) zdecydowanie warty swojej ceny jak na moje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiony zakup ;) Troszkę wysoka cena ale podobno bardzo dobry podkład :]

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**