10 listopada 2011

Zakupy Sleek

    Dziś kolejna seria zakupów :D Tym razem na rzut idą produkty z firmy Sleek :) Zapraszam:
Jak wiecie paletki Sleeka robią furorę dlatego postanowiłam zakupić sobie jeszcze 4 z nich. :P Standardowe Original i Storm , oraz kolorek Paraguaya i Good Girl. Zaszalałam A CO :D !!
Dalej do mojej kolekcji dołączyło kilka błyszczyków z serii Pout Polish .
Główne zakupy to oczywiście paletki ;) Ale te błyszczyki mnie zauroczyły swoim opakowaniem i postanowiłam je kupić również, zwłaszcza że kosztowały chyba 6 funtów za sztukę więc stosunkowo tanio :P  Mają tak soczyste zapachy, że mam ochotę je zjeść. Co do paletek. To jak zauważyłyście kupiła 2 paletki bardziej stonowane jedna głównie w macie, druga głównie w brokacie i dwie paletki ze wspaniałymi kolorami pomarańczu i różu. Myślę, że jak do reszty paletek te również będą sprawdzały się świetnie ! Już niedługo recenzja :))

Buziaki Liliana xOxO

11 komentarzy:

  1. ojej ile paletek, ja bym jedna miala z 2lata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bylabym wdzieczna za swatche good girl :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Paraguaya i Good Girl! ^^ Zazdroszczę szalenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :Kosmetasia: Za niedługo pojawią się swatche i recenzje wszystkich tych paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie mozna dostac jeszcze paraguaya i good girl? Odp prosze u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo dzieki za szybka odpowiedz :) A ile tam kosztuja te paletki? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy !! Chciałabym mieć któraś z tych paletek !:((

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym błyszczyki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :OO Ejj weź noo ile fajnych zakupów ! A te paletki Mmm cudo xxD Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**