20 listopada 2011

Zakupy - Super Pharm

   Wczoraj byłam na zakupach w SuperPharmie :) Oczywiście weszłam po trzy rzeczy a wyszłam z Hmm :D Same zobaczcie ! :
Zakup nr jeden to woda termalna w sprayu z Avene mała poręczna  :
Dalej szampon z Gliss Kur czarny do włosów suchych i bardzo zniszczonych :
Nivea Diamond touch - kremowy olejek pod prysznic(Blask diamentu i ekskluzywny zapach białej kalii) zapach OBŁEDNY !! Po prostu uwielbiam ten zapach <3
Avene Cleanance emulsja ochronna z SPF 30
Chusteczki odświeżające z Cleanic
AA Ultra odżywienie - płyn micelarny do demakijażu
 AA Wrażliwa natura płyn micelarny
AA Wrażliwa natura nawilżający żel do mycia twarzy
Eveline - roll on pod oczy
Ziaja balsamy z spf 10 i 15
Deodorant z Garnier Mineral różowy
Pasta do zębów
Podpaski Naturella
Listerine płyn do płukania ust - łagodny
I najzwyklejszy zmywacz do paznokci :P
W prezencie dostałam odżywkę do włosów z Elseve i sylikonowy czerwony zegarek :P
Myślę, że w najbliższych dniach pojawi się post z zakupami ciuchowymi :) Tylko muszę się zastanowić jak to ogarnąć i  z zakupami z UK :) Pozdrawiam Was bardzo serdecznie !!

Buziaki Liliana xOxO

7 komentarzy:

  1. wow spore zakupy, roll on z eveline ciekawa jestem opinii, ale podobno szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarną serię Gliss Kur bardzo lubię, u mnie znajdziesz recenzję odżywki ekspresowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooo.... bogate zakupy!
    jestem ciekawa roll-on'u pod oczy no i oczywiście wody termalnej w spray'u :)

    + czekam na wyniki rozdania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boożenko :P dużo nakupowałaś ! czekam na recenzjee

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się nie sprawdził płyn micelarny z AA wrażliwa skóra, zamiast zmywać makajaż oka (nawwet ten najdelikatniejszy) to go rozmazywał.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**