15 listopada 2011

Zapachy - Carolina Herrera CH

Tak jak pisałam w poprzednim poście mam jeszcze jeden zapach Carolina Herrera ! Trudno jest mi stwierdzić, który bardziej mi się podoba, bo oba są fantastyczne :D

Carolina Herrera CH - 100 ml pink

Nuta głowy: bergamotka, pomarańcza, melon, grejpfrut.
Nuta serca: bułgarska róża, jaśmin, masa migdałowa.
Nuta podstawowa: cynamon, akordy drzewne.

Moja opinia:
- słodki kwiatowy zapach , który urzeka :O
- ładne i zgrabne opakowanie dostępna wersja pink i red
- zapach utrzymuje się cały dzień
- na początku delikatny kwiatowy zapach, po jakimś czasie zamienia się w ciepłe orientalne nuty owoców
- z minusów to tak jak w przypadku poprzednim cena, za 100 ml płacimy prawie 300zł :( i ciężko jest dostać oryginał w buteleczkach mniejszej pojemności.

Ja miałam to szczęście, że dostałam go w prezencie na urodziny :)
Buziaki Liliana xOxO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**