11 listopada 2011

Zapachy - Elizabeth Arden 5th Avenue Woman

          Postanowiłam zrobić serię postów o moich zapachach :)) Uwielbiam piękne zapachy a, że mam ich całkiem sporą kolekcję, postanowiłam się z Wami tym podzielić. Może jakiś Was zainteresuję ? Hmm to się okaże ;D
Dziś Woda Perfumowana Elizabeth Arden 5th Avenue :


Nuty zapachowe:
nuta głowy: jabłko, brzoskwinia, drzewo różane, ananas
nuta serca : frezja, róża, jaśmin, kosaciec florencki
nuta bazy: cedr, ambra, piżmo
Moje odczucia:
- zapach jest intensywny, ale nie przytłaczający
- utrzymuje się cały dzień
- na każdą okazję i każdą pogodę
- elegancki zapach
- eleganckie opakowanie

Buziaki Liliana xOxO

3 komentarze:

  1. opakowanie sliczne, ale co do zapachu nei jestem pewna, nie lubie pizma

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ciocia go ma i jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za nimi akurat :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**