12 listopada 2011

Zapachy - Moschino I Love Love

   Dziś kolejny zapach :) Moschino I Love Love ! Dostałam go w prezencie. Jak zobaczyłam opakowanie nie spodziewałam się rewelacji, ale zapach miło mnie zaskoczył !

Głowa : porzeczki, grejpfrut, pomarańcza, cytryna
Serce : sit, róża herbaciana, konwalia, cynamon
Podstawa : piżmo, drzewo sandałowe
Jeśli chodzi o zapach to na początku czuć cytrusowe orzeźwienie, później zapach jest lekko słodkawy a po kilku godzinach jest intensywniejszy. Jeśli chodzi o utrzymywanie się to w moim przypadku jak rano się nim psiknę :P zapach czuję cały dzień i właśnie dzięki tem, że ten zapach się zmienia czujemy go cały czas .

Buziaki Liliana xOxO

8 komentarzy:

  1. Bardzo zainteresował mnie ten zapach, bo nuty "wyglądają" obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza nuta mnie odstrasza niesamowicie, bo zazwyczaj cytrusowe zapachy kojarzą mi się z odświeżaczem powietrza, ale za to pozostałe idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i znowu to pizmo:(
    ale grejfrut poamarancza porzeczki to ciekawy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. :Zakręcony świat Wery: Piżmo jest w odmianie białej dające tylko lekką nutę :) Prawie nie wyczuwalne hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. wąchałam - jest całkiem ok :))

    a co z wynikami rozdania? przegapiłam, czy jeszcze nie było?

    OdpowiedzUsuń
  6. :Niwatori: Wyniki rozdania już były :)
    < http://lilianaablog.blogspot.com/2011/11/and-winners-are.html >

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**