19 grudnia 2011

ELF Contouring Blush & Bronzing Powder

Witajcie moje kochane dziewczyny :)) Dziś kolejna recenzja dla Was.
Tym razem, co widać po tytule będzie to róż i bronzer w firmy ELF, który jak twierdzi wiele Youtube’owiczek jest dobry , tańszym odpowiednikiem duo z Nars , którego niestety nie miałam nigdy i myślę, że w najbliższej przyszłości mieć nie będę.
Ale wracając do produktu z Elfa. Jestem z niego zadowolona, gdyż kolory są bardzo dobre i dobrze się rozpracowują na twarzy. Tworzy zdrowy i naturalnie wyglądający efekt na twarzy i dobrze konturuje. Cieszę się, że jest dostępna tak duża gama kolorystyczna z tej firmy, bo na pewno coś sobie jeszcze z niej zakupie ;)
Przyznam, że odcień brązu jest dla mnie jak na razie troszkę za ciemny, ale używam go na wieczorne wyjścia do mocniejszego wykonturowania twarzy i przyznaję że jak z nim popracuję to efekt jest świetny. Oba odcienie mają w sobie lekkie i delikatne drobinki, które wyglądają dobrze na skórze . Rozpromieniają ją przez co wygląda zdrowo i naturalnie.
Moja opinia:
+ dobre odcienie
+ ładnie się rozcierają
+ wyglądają naturalnie
+ długo się utrzymują
+ dostępne w kilku odcieniach
+ przystępna cena
+ ładne opakowanie
+ lusterko

- osypuje się, kiedy go nabieram wokół na pojemniku jest pełno pokruszonych drobinek
- jeśli chodzi o brąz jest trochę za ciemny i trzeba z nim popracować
Ogólnie ja jestem zadowolona z tego produktu i będę go dalej używała. Jak za takie pieniądze jest to dobry produkt. 

Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. Pokaż jeszcze jakieś swatche, bo ciekawa jestem mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Zostałaś otagowana: http://impresjeiekspresje.blogspot.com/2011/12/tag-ready-for-christmas.html Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i jestem zadowolona ;) mam ciemniejsza karnacje dlatego bronzer jest dla mnie idealny !

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**