27 grudnia 2011

Gadżety elektroniczne dla kobiety

  Dziś kilka gadżetów, które na pewno przydadzą się kobiecie ! :)) Kobiety również kochają elektroniczne things'y :D
Nie wiem jak Wy ale ja jestem Ogromną gadżeciarą ! Uwielbiam elektronikę i nowinki i wszystko to co może się przydać :D
Dziś post o akcesoriach dla Pan a następny poświęcę Panom :) Pozdrawiam :

Oczywiście Laptop , nic tak nie pomaga kobiecie poznać nowinki kosmetyczne, poczytać recenzje i poznać najświeższe plotki jak laptop z internetem :D

Podobnie jak wyże IPod 2 .. lepszy niż lapek bo poręczniejszy i zmieści się w torebce :D Obecnie numer jeden na mojej gadżetowej liście do zakupu .. niestety cena oryginalnego I pada mnie narazie przerasta
Telefon , jeny no bez telefonu jak bez ręki :D Najlepeij ze świecidełkami i mnóstwem akcesoriów

I pod - muzyka, kto jej nie lubi musi być
Aparat - kobiety uwielbiają zdjęcia, do torebki proponuje mały ale dobry kompakcik ale do bardziej profesjonalnych zdjęć lustrzankę
Prostownica - ułożone włosy mój numer jeden w codziennym życiu
Lokówka

Suszarka

Hot Rollers
Depilator - gładkie nogi to podstawa dobrego wyglądu zwłaszcza latem
Szczoteczka elektryczna - praktyczny i bardzo przydatny gadżet , zwłaszcza, że czyści lepiej niż zwykła szczoteczka
Jak już jesteśmy przy łazience to przydatne jest też lusterko z podświetleniem
Przyrząd do manicure

Nie będę tu pisała i wymieniała sprzętów domowych kuchennych, czy też łazienkowych czy ogólnych to wiadomo, ale nie koniecznie trzeba je przypisać do kobiet :)
Ale fajnym i przydatnym gadżetem jest Dolce Gusto, który mam i uwielbiam kawkę :D
Głównie są to oczywiście gadżety do pielęgnacji, ale która kobieta nie lubi upiększania i dbania o urodę? Hmm ja osobiście nie znam !;)) Tak więc Panowie na zakupy :D ^^ Szykuję posta o gadżetach typowo kosmetycznych dla nas :D Mam nadzieje, że będziecie zainteresowane :D

Buziaki Liliana xOxO

5 komentarzy:

  1. faktycznie każda dziewczyna by się ucieszyła ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieca lista gadżetów jest chyba dłuższa nić facetów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo..nie wiedziałam, że masz tak na imię:)
    dolce gusto i laptop by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałabym jeszcze jakieś ładne kolorowe słuchawki do smartfona... Na przykład Nokia Purity, śliczne i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**