21 grudnia 2011

Zara - Elegancja dla Pań

Dziś przedstawię Wam kolekcję damską z Zary. Elegancja i szyk . Sukienki i połączenie garderoby męskiej w stylu kobiecym. Bardzo podobają mi się te stroje. Mam nadzieję spodobają się też Wam i będzie to źródłem inspiracji :)

Zacznijmy od sukienek. Oczywiście królują małe czarne, ale również długie czarne sukienki, podkreślające figurę. Do takich sukienkę wystarczy mały dodatek i pełen look jest gotowy.
Następnie standardowo koszula marynarka i spódniczka jak i nie standardowo garnitur damski. Który dla niektórych kobiet jest określeniem i strojem dość dziwnym, ale według mnie wygląda bardzo dobrze !
Garnitury


Jaka jest Wasza opinia tego stylu? Jak dla mnie jest to szyk, elegancja i prostota.

Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. lubię taki styl:) bardzo chętnie bym wymieniła całą moją szafę na takie ciuszki, ale niestety kasa z nieba nie spada:D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza sukienka bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza i druga kiecka,miodzio :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**