15 stycznia 2012

Avene woda termalna

Dziś recenzja fantastycznego produkty jakim jest woda termalna w sprayu z firmy Avene. Kupiłam ją sobie na wyjazd do Egiptu. I stwierdzam, że to był świetny  pomysł. Temperatura za oknem 27 stopni, dużo pisku, dosyć suche powietrze i dużo dużo pracy i chodzenia. Kiedy czuje, że twarz staje się ciężka lub czuje, że piasek sprawia, że robi się szara i podrażniona, to wyciągam buteleczkę PSIK PSIK i twarz jest świeża, czysta i delikatnie nawilżona i ukojona!! W takich klimatach nie noszę dużo makijażu więc sprawdza się na prawdę super!

Moje wrażenia:
+ wygodne opakowanie
+ łagodzi skórę
+ nawilża
+ dobrze oczyszcza
+ delikatna
+ bez zapachowa
+ likwiduje podrażnienia

jeśli chodzi o minusy to jedynie
- cena : niestety 150 ml = 35 zł , 300 ml= 40.45 zł , w promocji cena jest do przyjęcia jak dla mnie

Ogólna ocena !? Polecam polecam polecam !! Jak najbardziej bardzo dobry produkt :))

Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. to mój ulubieniec od kliku lat mam zawsze w szufladzie nadaje się do wszystkiego:D Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**