04 stycznia 2012

Makijaż - kolorowe smoky - makijaż konkursowy

Witam Was moje drogie ! :) Dziś i przez pewnie najbliższy czas pojawi sie kilka postów z moimi makijażami na konkurs, który zorganizowała samanita_make-up i w którym biorę udział.

<< Link do konkursu >>

Oto moja dzisiejsza praca, a mianowicie smoky eye w zieleni :
Produkty, których użyłam:
Podkład Astor perfect stay
Pudel Rimmel Stay Matte
Bronzer z Elf
Na oczach : Cienie z inglot nr : 353, 504,59 i 384
Mascara - Maybelline cat eyes

Buziaki Liliana xOxO

12 komentarzy:

  1. Piękny makijaż!
    Zapraszam również do mnie na bloga :> Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś więc ci pasuje ;) hah


    Pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie:) Moze i ja wezmę udział. Jak tylko chwilkę czasu znajdę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygląda :) lubie takie soczyste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko i córko! Jai piękny makijaż! Już widzę jak pasuje mi do sylwestrowej sukienki o.O CUDOWNY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne smokey !! i te kolory ! :D cudo

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie jest smokey :) ale sam makijaz genialny i super kolorki,podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**