13 stycznia 2012

Makijaż - smoky eye

Witajcie dziś kolejny makijaż :D !! Postanowiłam wrzucać ich coraz więcej na mojego bloga, gdyż w sumie maluję się codziennie a wy tego nie widzicie :) a myślę, że jest to dobre urozmaicenie bloga i myślę, że lubicie tego typu posty?:)

Ten makijaż wysyłam również na konkurs << Link do konkursu >>

Oto moja praca:

Produkty, których użyłam:
Podkład : Astor Perfect Stay
Puder : Rimmel Stay Matte
róż : Works - Light
Cienie : Inglot - 353 , 404, 456, 63
Mascara - Rimmel Cat eyes
Usta - Avon - Lilac shimmer

Co myślicie o takim połączeniu ?:)
Buziaki Liliana xOxO

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie ten makijaż :) kolor pomadki jest po prostu wymarzony dla mnie hihi :D
    Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ślicznie się błyszczy:0

    OdpowiedzUsuń
  3. O JA !!! Jest genialny, zrobię sobie taki na jutrzejszą imprezę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Bardzo podoba mi się oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać,że makijaże może nie są nie wiadomo jak profesjonalne, ale ćwicz dalej, wówczas będą dużo lepiej wychodziły :) I tak źle nie jest, więc masz szansę kiedyś tworzyć coś naprawdę fajnego :) Cienie masz trochę za mało rozcierane, i musisz zrobić porządek z brwiami, do tego dobry rozświetlacz pod łuk brwiowy i będzie całkiem całkiem super :D :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa..i jeszcze- używaj kredki do ust, bo bardzo krzywo efekt szminki widać na zdjęciach..

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**