02 stycznia 2012

Makijaż Sylwestrowy - Inspiracja Merlin Monroe

Merlin Monroe jest już chyba tak znaną ikoną stylu lat 50 tych, że nie muszę wiele o niej pisać. Jej klasyczny make up czyli czarna kreska i czerwone usta były moją inspiracją na sylwester tego roku.

Użyłam eyelinera z Inglot czarnego w macie, pędzelka do niego Inglot T23, cienie Inglot - 353 oraz w załamanie delikatnie 456 :) Na ustach Rimmel

Dziś o północy kończy się również mój konkurs na makijaż sylwestrowy! Z miłą chęcią obejrzę również Wasze makijaże :)

Buziaki Liliala xOxO

8 komentarzy:

  1. wyszło pięknie moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż prześliczny! I dzięki za przypomnienie o konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za opowiedź!
    Makijaż już wysłany, komentarz napisany ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez piekna kreska Ci wyszla! ja nadal takiej nie umiem :(
    Piekna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreska idealna .. piekny make up

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW ! faktycznie Ci ta kreska wyszła świetnie :) Mi taka nie wychodzi ;((

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**