26 stycznia 2012

Peeling cukrowy - czyli zrób to sam ;)

Dziś kolejny przepis na domowy peeling !:) Przyznaję, że wolę takie peelingi niż chemiczne kupione w sklepie . Do których oczywiście nic nie mam, bo również takowe posiadam, ale jeśli mam wolną chwilę to robię sobie właśnie takie domowe naturalne peelingi.

Dziś peeling, który ja stosuję głównie do ust, ale też na dłonie , dekolt, aczkolwiek na ciało również :)

Jak przygotować:
w zależności na jaką część ciała tak zwiększamy proporcję
ja zwykle używam go na usta :
- 2 łyżki stołowe (płaskie) cukru
- 1 łyżka oliwy z oliwek
- jeśli mam to zamiast 1 łyżki cukru dodaję jedną łyżkę miodu

usta są gładki, ukrwione (większe i kształtne) oraz nawilżone ! Polecam serdecznie

Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. Z chęcią bym go wypróbowała na dłonie:) Robocizna w tym przypadku minimalna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... zawsze stosuję tylko miód + cukier, ale chyba na wersję z oliwą z oliwek też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**