25 stycznia 2012

Peeling kawowy - czyli zrób to sam :)

Moje Drogie dziś przepis na peeling kawowy !
Odkryłam go jakiś rok temu i przyznam ze jest fantastyczny! :D Robię go raz w tygodniu, bo jest troszkę mocny ale efekt jest rewelacyjny .

Na co:
- idealnie złuszcza naskórek
- pomaga na krążenie
- zapobiega powstawaniu celulitu
- kofeina ma działanie ujędrniające i wygładzające
- po peelingu balsamy wchłaniają się lepiej i nawilżenie jest większe

Jak przygotować:
bierzemy miseczke
wsypujemy do miseczki 5 łyżek stołowych (płaskich) kawy normalniej mielonej (sypanej)
do tego dolewamy 3 łyżki letniej wody
i wsypujemy małą łyżeczkę soli
 mieszamy palcami i nakładamy na ciało wykonując koliste ruchy
zmywamy

ja po tym peelingu lekko przemywam ciało ręką i płynem do kąpieli, gdyż kawa może zostawiać skórę lekko brązową.

Buziaki Liliana xOxO

3 komentarze:

  1. ja mam kawowo miodowy peeling z firmy kosmetyki elfa i bardzo go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj dodać sobie kiedyś troszkę oliwki dla dzieci do tego peelingu, skóra jest potem gładziutka jak nigdy i nie trzeba się balsamować :)
    http://kosmetyki-nowicjuszki.blogspot.com/2012/01/peeling-domowej-roboty-i-szybki-makijaz.html
    Przypadkiem tu jestem, ale spodobało mi się u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię peeling kawowy, ale go trochę urozmaicam. Przepis u mnie :)
    http://nruda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**