22 stycznia 2012

Przegląd prasy! SuperPharm, Drogeria Natura i Rossmen :)

Witajcie dziś kolejne propozycje dla Was zakupowe w naszych sklepikach ;) 
Najpierw Super Pharm:
Coś na wzmocnienie :
Nawilżanie, bardzo fajnie przeceny z Nivea
 polecam pielęgnacje niemowlęcą, bez barwników, alergenów i na pewno nie podrażnia
 Perfumy:
 Pielęgnacja cery z problemami:
 Coś dla panów i cery trądzikowej:
Kosmetyki kolorowe:
 Włosy:
Rossmann
tu już troszkę mniej rewelacji:
Bourjois i krem z Garnier
 Kosmetyki kolorowe:
Drogeria natura tu wstawię tylko jedna stronę która mnie jakoś zainteresowała , od 26 będzie już nowa gazetka więc mam nadzieję będzie ciekawsza!

Udanych zakupów !
Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. W Rossmanie skusiłam się na Bourjois. A Super Pharm niestety u mnie w mieście nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  2. weź nie pokazuj mi takich rzeczy:D kasy nie ma...:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za chamstwo żeby Super Pharm i Rossman były tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**