10 stycznia 2012

Wyniki konkursu makijażowego

Moje drogie na samym początku pragnę podziękować wszystkim dziewczynom, które zgłosiły się do tego konkursu ! Wasze pracy były na prawdę zjawiskowe ! troszkę ich było a chciałam oceniać sprawiedliwie! Dodatkowo małe zamieszanie noworoczne na uczelni, zaliczenia, nadrabiane zaległości dlatego dopiero teraz to ogłoszenie ! Mam Nadzieję jednak że nie macie mi tego za złe:)
Postanowiłam nie ujawniać komentarzy pod postem z konkursem aby podtrzymać odrobinę napięcia i niewiedzy o liczbie uczestników ;)
Tak jak była napisane były 3 miejsca , w takim razie jedziemy od początku!
Miejsce pierwsze !: Samantha
Miejsce drugie !: martyna.003
Miejsce trzecie !: AllGliters

GRATULUJĘ WAM DZIEWCZYNY BARDZO GORĄCO !! 
Już wysłałam do was maile i czekam teraz na odpowiedz !

PS! nie wiem czemu ale mam jakiś problem z dodaniem nowych zdjęć tzn tych z waszymi pracami ;// chyba to jakiś błąd bloga ale oczywiście postaram się je jak najszybciej wrzucić, abyście samy mogły zobaczyć zwycięskie prace !

Buziaki Liliana xOxO

6 komentarzy:

  1. znów się nie udało^^ no cóż:) Gratuluje dziewczyny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Czekam na prezentacje prac :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bzz, tu chciałam napisać ;)
    Gratulacje ;)
    Czekam na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny ale z Was szczęściary :D

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**