10 stycznia 2012

WYPRZEDAŻE !! Kosmetyki - Sephora, SuperPharm :)

Tak jak napisałam w poprzednim poście moje szaleństwo zakupowe musiałam podzielić na 2 części . Ciuchy i Kosmetyki. Muszę przyznać, że Sephora zrobiła na prawdę dobre przeceny drogich marek i nie tylko! Głownie przecenione były perfumy, ale przyciągnął mnie duży tłum przy stoisku z Make up For ever ! Gdzie wybrałam kilka rzeczy, całkiem opłacalnie przecenionych, niektóre produkty były tańsze nawet o 60 zł! Chciałam kupić kilka pomadek sephory, ale niestety były trochę przebrane już .. ale w ciągu tygodnia chcę spróbować zapolować na coś raz jeszcze!
Byłam również w The Body Shop ale tam ich przecena mnie nie zachwyciła.
W SuperPharm malutkie zakupy!
Oto one ;)
Sephora:

I to na tyle :D Jestem bardzo zadowolona z moich zakupów ! Polecam wam jechać na noworoczne wyprzedaże !:))
I dla niecierpliwych informacja! Wyniki makijażowego konkursu już dzisiaj wieczorem pojawią się na moim blogu !
Buziaki Liliana xOxO

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście szaleństwo! :>

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! Super zakupy, znowu :D Piękny kolor tego różu, chcę go zobaczyć w akcji :D I daj znać jak się spiralka spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Qrcze same dobroci tu widzę. Ja niestety nie umiem oszczędzać na kosmetykach. Na szczęście teraz mam męża, który dba żebym za dużo nie udała xD Yhh może pozwoli na jakiś mały zakup:P
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pamiętajmy, że podczas zakupów spalamy tłuszczyk latając po tych wszystkich sklepach:)
    Pędzel z Ecotools rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pędzle z Ecotools :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :O ale zaszalałaś :D Gratuluję udanych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  7. super, fajne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**