06 lutego 2012

Ikea - czyli jak zamieszkają moje kosmetyki i ciuszki ;)

Moje drogie ;)) już za tydzień wybieram się do Gdańska do Ikei ;) Po małą niespodziankę dla moich kosmetyków, pędzli i innych akcesoriów do makijażu już i ubrań. Niestety nic w dostępnych w moim mieście sklepach nie znalazłam i postanowiłam że jak tylko już będę miała odrobinę wytchnienia to wybiorę się do Gdańska do ikei właśnie i może jeszcze jakiś innych sklepów w centrum handlowym :D

No ale dziś o Ikei :) Moja kolekcja kosmetyków już tak się powiększyła, że dwie szuflady łazienkowe już jej nie mieszczą, a mi coraz trudniej jest znaleźć cokolwiek w zatłoczonej szufladzie. Tak samo pędzle, tak jak wam pisałam zamierzam kupić kilka nowych kompletów pędzli więc również na nie przyda się nowe opakowanie :D
Dodatkowo moja szafa pęka od przeładowania ciuchów ! Czas coś z tym zrobić ! przejrzałam stronę ikeo i oto co znalazłam!:

Mini komoda :
Pudełka z pokrywkami :
Pojemniczki:
Zawieszka do szafy:
wieszak na np: apaszki
pojemniczki:

Mam nadzieje uda mi się to wszystko znaleźć :) Na pewno ułatwiłoby mi to organizację rzeczy.

Buziaki Liliana xOxO

13 komentarzy:

  1. chyba najbardziej podoba mi się zawieszka do szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te ostatnie pojemniczki są fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pojemniczki (4 zdjęcie od góry) w których trzymam pędzle, kredki i waciki:) Bardzo przydatne "pomocniki":)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam ostatnio w Ikei w Gdańsku i widziałam te mini komody fajne są ;d a ten wieszak na apaszki świetny następnym razem muszę go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te ostatnie pudełeczka- pojemnik są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta komoda bardzo by mi się przydała ,;p . U mnie nie mieści się już biżuteria -.-

    zapraszam .;)

    OdpowiedzUsuń
  7. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Chyba wybiorę się do Ikei. :-D Zakochałam się w tych komódkach. Mogłabyś zdradzić w jakiś kształtują się cenach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :P Ta większa kosztuje 49,99 a ta mniejsza 29,99 :)

      Usuń
  8. Mi się podoba ten wieszak na apaszki i zawieszka do szafy ta z półkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. trampki z terranovy :) były też szare, fioletowe i czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio będąc w IKEI na dziale kuchennym kupiłam szklany pojemniczek z przegródkami, jest idealny na szminki, błyszczyki, pędzelki i inne małe kosmetyczne bibelotki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te mini komodyy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą komódkę z ikei i powiem że nawet ładnie wygląda :) ja zamierzam ozdobić ją decoupagem. kupiłam ją na promocji za 39 zł.. nie wiem ile teraz kosztuje.. ale bardziej się opłaca kupić tą większą ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**